Gå til innhold

Spørsmål om noe på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man legger folk i ulike "lister" (for å kunne skrive noen innlegg til bare de nærmeste osv, en for bare familie, osv) kan de på listen da se hvem andre som er på listen? Ei venninne på listen skrev nemlig at hun så hvem andre som var på den listen min som hun var på. Dette var nytt for meg.



Anonymous poster hash: 805ef...f1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trodde jeg ikke at de kunne. Men jeg er ganske amatør på Facebook fremdeles. Har et spørsmål i litt samme gate, som jeg håper noen kan svare på:

 

Noen av vennene jeg har på FB er fra jobben. Disse (pluss muligens noen til) har jeg lyst til å ha litt mer perifert, altså at de ikke ser alt jeg skriver. Er ikke sånn som legger ut alt mulig vas og kjas, men noe av det jeg skriver tenker jeg at er uinteressant for kollegaene å lese og se. Er det mulig å lage en gruppe som begrenser innsynet, eller må jeg tenke omvendt - at jeg har de nærmeste vennene som "Nære venner" som kan se alt, og så er røkla utenfor og ser veldig lite?

 

Hvordan velger jeg forresten hva som skal ses av de ulike gruppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...