Gå til innhold

Er det min feil at jeg reagerer som jeg gjør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg reagerer på, annet enn at ting er litt usikkert. Men selv når jeg ikke tenker på det så begynner jeg å merke at jeg ofte er i mer ubalanse igjen. Jeg tror at det likevel ligger i underbevissheten. Er redd for å bli syk igjen når jeg allerede reagerer som jeg gjør.

Er det bare jeg som må ta meg sammen? Det står mye her på forumet at vi må takle ubehagelige følelser, men jeg synes det er vanskelig. Har opplevd verre ting som likevel var lettere å takle. Kanskje for der visste jeg hvorfor jeg var engstelig, hvorfor jeg reagerte. Jeg vet ikke. Men nå er det kroppslige reaksjoner på ting jeg ikke er helt bevisst, og jeg reagerer med destruktive tanker. Prøver å holde igjen fra å gjøre noe, men det er ikke alltid jeg klarer det.

Anonymous poster hash: 1ad07...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...