Gå til innhold

Apati


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Forbinder du dette med sykdom eller blir man litt apatisk på denne årstiden?

Trøtt og lei?

 

Synes mange sier de er sliten for tiden, da kan det vel være pga årstiden og mørket som er nå?

 

Er du sliten for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    24

  • Madelenemie

    17

  • ISW

    5

  • slabbedask

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skal avstå fra å kommentere fjernhealingen.

 

Men ja, jeg tror det er helt normalt å føle seg litt apatisk og daff om dagen :-)

Da er jeg vel bare værsyk :) Er vel noe som heter det og? Eller alt mørket som faller på som tar knekken på meg, tungt med det mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder du dette med sykdom eller blir man litt apatisk på denne årstiden?

Trøtt og lei?

 

Pleier du å være slik om høsten?

 

Synes mange sier de er sliten for tiden, da kan det vel være pga årstiden og mørket som er nå?

 

Er du sliten for tiden?

 

Ja, men det skyldes ikke høsten, for den liker jeg.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg fjernhealing nå, kanskje det kan gjøre susen :) Trenger sårt energi.

 

Du kunne like godt brukt pengene til å fyre opp i peisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig hater jeg høsten. Jeg rangerer årstidene som følger:

 

Vår (særlig sent på våren)

Sommer

Vinter

Høst (særlig sent på høsten)

 

Våren elsker jeg, når det blir varmt igjen. Samme med sommer, og vinter er koselig. Høsten derimot, er fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hater jeg høsten. Jeg rangerer årstidene som følger:

 

Vår (særlig sent på våren)

Sommer

Vinter

Høst (særlig sent på høsten)

 

Våren elsker jeg, når det blir varmt igjen. Samme med sommer, og vinter er koselig. Høsten derimot, er fæl.

 

Rangerer årstidene slik:

 

Vår/Sommer/Høst

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rangerer årstidene slik:

 

Vår/Sommer/Høst

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Vinter

 

Skjønner :)

 

Det jeg liker med vinteren er klart vær, måneskinn, hvit snø, varm drikke, osv.

 

Høsten er ekkel. Det regner hele tiden :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du å være slik om høsten?

 

 

Ja, men det skyldes ikke høsten, for den liker jeg.

Jeg synes i grunn høsten er fin jeg og, pleier ikke være slik nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder du dette med sykdom eller blir man litt apatisk på denne årstiden?

Trøtt og lei?

 

Synes mange sier de er sliten for tiden, da kan det vel være pga årstiden og mørket som er nå?

 

Er du sliten for tiden?

Jeg har vært full av energi lenge, både på godt og ondt. I dag kjennes det ut som om noen har "slått meg i hodet". Jeg er helt ferdig. Skulle gjerne prøvd healing igjen, men jeg er så redd at dette tørr jeg ikke nå.

 

Skummelt :ph34r: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært full av energi lenge, både på godt og ondt. I dag kjennes det ut som om noen har "slått meg i hodet". Jeg er helt ferdig. Skulle gjerne prøvd healing igjen, men jeg er så redd at dette tørr jeg ikke nå.

 

Skummelt :ph34r: .

Uff det er pyton livet av og til <_<

 

Er litt redd healingen jeg og, vet jeg kan bli dårlig men nå er det bestilt. Får første healing på tirsdag, er spent på min reaksjon. Med ondt skal ondt fordrive heter det jo. Og tenk om det skjer et mirakel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder du dette med sykdom eller blir man litt apatisk på denne årstiden?

Trøtt og lei?

 

Synes mange sier de er sliten for tiden, da kan det vel være pga årstiden og mørket som er nå?

 

Er du sliten for tiden?

Hei!

 

Høsten og vinteren er de beste årstider hva angår lyset, det er dempet og alt er roligere, mørkere og stillere, det liker jeg.

 

Bare kulden er ubehagelig, og at det plutselig skal bli så lyst, som når solen likevel vil lyse og trenge seg inn og uroe og skape forandring og gjøre vondt i øynene.

 

Jeg er sliten, men enda mer sliten når det blir sommer :-)

 

Men hadde det vært sommer hver dag og året rundt, sånn at jeg kunne gått nesten naken, :-) Da hadde jeg foretrukket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Høsten og vinteren er de beste årstider hva angår lyset, det er dempet og alt er roligere, mørkere og stillere, det liker jeg.

 

Bare kulden er ubehagelig, og at det plutselig skal bli så lyst, som når solen likevel vil lyse og trenge seg inn og uroe og skape forandring og gjøre vondt i øynene.

 

Jeg er sliten, men enda mer sliten når det blir sommer :-)

 

Men hadde det vært sommer hver dag og året rundt, sånn at jeg kunne gått nesten naken, :-) Da hadde jeg foretrukket det.

Går du naken hele sommeren? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o 

Uff det er pyton livet av og til <_<

 

Er litt redd healingen jeg og, vet jeg kan bli dårlig men nå er det bestilt. Får første healing på tirsdag, er spent på min reaksjon. Med ondt skal ondt fordrive heter det jo. Og tenk om det skjer et mirakel :)

Ønsker deg lykke til, jeg har litt tro på sånne ting ;) . Bare det at jeg er så ustabil nå at sånne ting gjør at jeg får mere angst :blink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du naken hele sommeren? :P

Hei!

 

Bemerket: Tungen ut= jeg tuller.

 

Jeg går med lite klær om sommeren, jo mindre jo bedre :-)

 

Det hender min mann sier om jeg syns det er ok, ja jeg syns det er ok svarer jeg han, å gå med en liten kort kjole, jeg liker det på varme dager, og hadde jeg levd enda mer i naturen hadde jeg bare brukt bikini:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...