Gå til innhold

Fengsel

Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Captain Cheeseheart

Det ville jeg ikke bekymre meg for.

Nei, kanskje ikke... men har du sett hvordan folk rundt omkring i denne grusomme verdenen har det? De fleste fortjener det mye mindre enn meg... og her sitter jeg og sukker og bærer meg, dag inn og dag ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje ikke... men har du sett hvordan folk rundt omkring i denne grusomme verdenen har det? De fleste fortjener det mye mindre enn meg... og her sitter jeg og sukker og bærer meg, dag inn og dag ut... 

Så får du se og gjøre noe med det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk i fengsel får lov å bruke DOL? Lov av hvem da mener du? Hvis du har lov av fengselsbetjeningen å sitte på internett, og ikke har noe spesielt forbud mot å være på sosiale fora, så har du vel ikke noe forbud mot DOL? Eller mener du om DOL forbyr deg det? Det gjør de i alle fall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man lov til å sitte på DOL om man er fengslet?

(Jeg er ensom...  :( )

Innsatte har i utgangspunktet ikke tilgang til internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte om de kunne sitte på cella og DOL'e hele dagen... men nei, det kan de sikkert ikke...

Noen har tilgang på nett når de er på skolen på dagtid. Under overvåking. Ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Noen har tilgang på nett når de er på skolen på dagtid. Under overvåking. Ikke ellers.

Syns fengsel virker litt fristende av og til... on second thoughts? Nei takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns fengsel virker litt fristende av og til... on second thoughts? Nei takk...

De har ting å gjøre i fengselet i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

De har ting å gjøre i fengselet i alle fall.

Tenkte på det med å bli styrt til å gjøre det og det. Men jeg misunner dem jo selvsagt ikke, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det med å bli styrt til å gjøre det og det. 

Det er bare å melde seg på NAV, så blir du sikkert styrt til å gjøre både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Det er bare å melde seg på NAV, så blir du sikkert styrt til å gjøre både det ene og det andre.

Det er jo ikke tvang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en viss grad, såklart, men kan tenke meg det er anderledes i fengsel... institusjon.

Nei, jeg tror ikke det er noe å trakte etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det med å bli styrt til å gjøre det og det. Men jeg misunner dem jo selvsagt ikke, da.

De har det godt i fengsel, aktivisert blir de og greier. Må jo være et bra liv det da. Men hva skal en gjør for å komme i fengsel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...