Gå til innhold

Ønsker å skjerpe meg


Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Captain Cheeseheart

Jeg ønsker å skjerpe meg - oppriktig talt. Jeg har jo postet søppel... mye...

 

Men jeg tror ikke jeg har det så bra, i alle fall ikke nå for tiden... nei, jeg har ikke det, ved nærmere ettertanke. Også er jeg svak, da. Svak for å avvike fra normal, voksen oppførsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du virkelig ønsker å skjerpe deg er det vel bare å gjøre det fra og med nå? Det virker mer som du bare vil la oss vite at du er klar over at du bør skjerpe deg, og la det bli med det.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Hvis du virkelig ønsker å skjerpe deg er det vel bare å gjøre det fra og med nå? Det virker mer som du bare vil la oss vite at du er klar over at du bør skjerpe deg, og la det bli med det.   :)

 

Du kan så si... men jeg syns jeg ombestemmer meg så mye, det gjelder alt, igrunn...

 

Også er det så ensomt å ikke utagere... tuller ikke!  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å skjerpe meg - oppriktig talt. Jeg har jo postet søppel... mye...

 

Men jeg tror ikke jeg har det så bra, i alle fall ikke nå for tiden... nei, jeg har ikke det, ved nærmere ettertanke. Også er jeg svak, da. Svak for å avvike fra normal, voksen oppførsel...

 

Tror du elsker oppmerksomheten, samt å diskutere deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain Cheeseheart

Fordi du har drukket for mye?

 

Det stemmer ikke, men nå ga du meg en god idé for hvordan løse problemet med fredagskvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer ikke, men nå ga du meg en god idé for hvordan løse problemet med fredagskvelden...

 

Det var virkelig ikke meningen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Nei, seriøst... nå skal jeg skjerpe meg. Bare vær så snill og ikke kast meg ut nå... er så kjipt for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...