Gå til innhold

Ubehandlet bipolar II?


Nycora

Anbefalte innlegg

Er dette veldig uheldig? Jeg svinger ganske mye opp og ned for tiden, bruker wellbutrin da. I tillegg bruker jeg truxal for å få sove når jeg får trøbbel med dette. Imovane virker motsatt på meg, blir bare mere våken.

Har veldig ofte tanker om å forlate verden, samtidig tørr jeg ikke gjøre noe med det. samtidig har jeg masse energi og flyr høyt og lavt.

Er det farlig, blir jeg " hjerneskadet" av å gå sånn over tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ubehandlede depresjoner har en tendens til å bli stadig mer langvarige og vanskeligere å behandle. Dessuten vil funksjonsfallet bli stadig dypere og stadig vanskeligere å komme tilbake fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehandlede depresjoner har en tendens til å bli stadig mer langvarige og vanskeligere å behandle. Dessuten vil funksjonsfallet bli stadig dypere og stadig vanskeligere å komme tilbake fra.

Ok. Bruker jo wellbutrin da, i tillegg skal jeg skaffe mere truxal så jeg kanskje får sove litt bedre. Vet dette ikke er helt ideell behandling, men det får være bra nok inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...