fola1365381169 Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 På fredag fikk jeg besøk av begravelsesbyrå. Han som besøkte meg snakket om hvor vondt det er å miste f.eks mamma eller pappa. Min mor døde av kreft og jeg viste ett bilde av henne til han. Jeg sa jeg er i dyp sorg og han synes jeg hadde fått det fint i psykiatrien og leiligheten min. Vi drakk Cola og kaffe sammen og jeg fikk lov til å tenne meg en Paramount sigarett:) Er det riktig av meg å invitere begravelsesagenter for å få hjelp til å bearbeide sorgen? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Nei, jeg synes ikke det er en god ide. Hold deg til helsevesenet. 0 Siter
laban Skrevet 15. oktober 2013 Skrevet 15. oktober 2013 Husk på at begravelsesagenter driver butikk, de er ikke terapeuter. De har opplæring i hvordan man skal nærme seg folk som har hatt dødsfall i familien, men de skal først og fremst selge tjenestene og varene sine. Så det er ingen grunn til å ha kontakt med dem hvis du skal kjøpe noe av det de tilbyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.