Gå til innhold

Besøk av begravelsesbyrå


fola1365381169

Anbefalte innlegg

fola1365381169

På fredag fikk jeg besøk av begravelsesbyrå. Han som besøkte meg snakket om hvor vondt det er å miste f.eks mamma eller pappa. Min mor døde av kreft og jeg viste ett bilde av henne til han. Jeg sa jeg er i dyp sorg og han synes jeg hadde fått det fint i psykiatrien og leiligheten min. Vi drakk Cola og kaffe sammen og jeg fikk lov til å tenne meg en Paramount sigarett:) Er det riktig av meg å invitere begravelsesagenter for å få hjelp til å bearbeide sorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk på at begravelsesagenter driver butikk, de er ikke terapeuter. De har opplæring i hvordan man skal nærme seg folk som har hatt dødsfall i familien, men de skal først og fremst selge tjenestene og varene sine. Så det er ingen grunn til å ha kontakt med dem hvis du skal kjøpe noe av det de tilbyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...