Gå til innhold

Bihulene??

Gjest snufseførken

Anbefalte innlegg

Gjest snufseførken

Er forkjøla. Men det er greit, det er jo ikke så uvanlig å være forkjøla. Men når jeg bøyer meg, for å knyte skor f.e., får jeg sån press i hodet, da blir det så vondt ved naserota, i overkjeven og ved spyttkjertlene under tunga (eller er det noen lymfekjertler?)

Hva gjør dette? Er det bihulebetennelse elelr noe? Har ikke hatt det før, men har heller ikke hatt dette fenomenet før. Pleier heller å få en tom, hodepine når jeg reiser meg når jeg er syk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39502-bihulene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Det høres som en bihulebetennelse, i alle fall symptomene dine er ganske forenlig med det. Det er ganske mange av oss som går rundt med slike symptomer nå om dagen. Oppsvulmede slimhinner som er ofte en følge av forkjølelse og andre beslektede virusinfeksjoner gir gjerne slike symptomer. Som oftest går det over etter noen dager (eller uker), men av og til setter den seg fast med bakterielle infeksjoner, og mye plager som er vanskelig å behandle. Antibiotika har idag liten plass i behandling av akutte bihulebetennelser. Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39502-bihulene/#findComment-149580
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...