Gå til innhold

Lanterner lykter hvor?

Anbefalte innlegg

Skjønner du synes det er moro med halloween, men kan det være nødvendig å handle så mye? Jeg husker også du skrev om gravstøtter, spøkelser og diverse i fjor, og du kan jo ikke holde på slik hvert år. Sier som Nickløs: Hjelpe meg!

Når det gjelder lykter har de gjerne noen ganske billige gresskar-lykter på Nille før Halloween, tror de koster 50-60 kroner stykket. Men om man skal ha 30 stykker blir det jo en hel liten formue, for ikke å snake om at man skal ha lagringsplass til alt sammen.  Ville heller gått for syltetøyglass o.l. med oransje silkepapir klistret på, evt. malte.

Hei!

Jeg har funnet frem norgesglass:-) Ikke mange nok, men nå drar jeg og kjøper kubbelys, så jeg er glad, tror dette blir bra:-)

Jeg bruker all pynt:-) og jammen husker du godt:-)

Fortsetter under...

Hei!

Hm takk:-)

Hermetikkbokser? Men det er jo bilder på dem? Skal jeg legge dem i varmt vann og få av dette?

Men lyset kommer jo ikke igjennom metall? Jeg tror jeg bruker norgesglass, det var en god ide, jeg

kan så lage mønster i papir og ha utenpå:-)

Tusen takk for gode og billige tips:-)

http://lindaslilleverden.no/dagens-tips-lag-lykter-av-gamle-hermetikkbokser/

Hei!

Det var et fint tips. Nå har jeg klippet papir i strimler for å få den effekten som på bildet, jeg har laget et spøkelse lenger bort og andre spøkelser og mye mer, nå smilte selv en dame som er motstander, hun mente det ser pent ut, og lanternene har jeg tenkt i kveld:-)

Hei!

Takk for ideene og jammen var de fine:-)

Jeg tenker nå lage mine egne hengende lykter også, til trærne, på den måten sparer vi mye, jeg skal bare kjøpe ståltråd, også har jeg kjøpt sort papp, for i morgen skal jeg klippe ut flaggermus , også har jeg hentet kvister:-)

Annonse

Jeg pleier ikke å pynte noe spesielt til Halloween, men jammen ble jeg inspirert og to gresskar ble med hjem fra butikken i ettermiddag.

Hei!

:)

Se denne linken:

http://www.digsdigs.com/90-cool-outdoor-halloween-decorating-ideas/

Fra ideene her har jeg nå laget lanterner, og kjøpt to poser med hvite kubbelys på Nille.

Vi har et riktig snilt spøkelse han smiler og har snille øyne, og små lykter og babyspøkelser henger i trærne. De hvite lanternene fra i sommer lar jeg henge og løvet lager naturlige høst og halloweenfarger, og jeg har hentet, kvister, granbar, kjøpt lyng og dette skal opp i krukker på trappen:-)

outdoor-Hallowen-decorating-ideas-30-554

outdoor-Hallowen-decorating-ideas-31-554

Det blir som med julepynt, det er hyggeligst å lage mange av tingene selv:-)

På nille fant jeg en krans som var helt uten noe, den kan jeg sette hva jeg vil på, det syns jeg er lurt, den kan jeg så pynte til Halloween også bruke den med andre farger og blomster senere.

Det er gøy:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...