Gå til innhold

slabbedask


Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Nei, jeg drikker bare Cola.

Lurere det. Enda lurere er å gå over til Zero. Du kødder ikke med diabetes, altså. Leste forleden noe om hvor mange årlige amputasjoner det er som følge av diabetes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurere det. Enda lurere er å gå over til Zero. Du kødder ikke med diabetes, altså. Leste forleden noe om hvor mange årlige amputasjoner det er som følge av diabetes.

Den risken tar jeg. Noen gleder må man ha i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den risken tar jeg. Noen gleder må man ha i hverdagen.

Det sies mye negativt om NAV, men en ting er nå sikkert, og der er at uten NAV, så hadde det ikke blitt trygde-cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies mye negativt om NAV, men en ting er nå sikkert, og der er at uten NAV, så hadde det ikke blitt trygde-cola.

 

Er det noe uheldig blandings her? Er NAV i lomma på Coca Cola? Lurings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der med at "dere" må "roe dere ned", det er jo en ting sur kjerring har sagt mange ganger før...

 

Hehe, "dere" er ganske smarte, men akuratt når det gjelder å finne ut mine andre brukere er dere elendige, "begge to", desverre for dere, heldigvis for meg :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, "dere" er ganske smarte, men akuratt når det gjelder å finne ut mine andre brukere er dere elendige, "begge to", desverre for dere, heldigvis for meg :ph34r:

 

Jeg er mer han som står i et fuglerede med sniper-rifle jeg, ikke sånn som deg, som skyter villt rundt meg med bazooka... gjelder forøvrig slabbedask og. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå er vi slemme. Det er ikke morsomt å bli tulla med av alle.

 

Det du ikke vet, dreper deg ikke... :P

 

Det er jo lumpent med disse lenkene (til siden hans) folk legger ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, "dere" er ganske smarte, men akuratt når det gjelder å finne ut mine andre brukere er dere elendige, "begge to", desverre for dere, heldigvis for meg :ph34r:

 

Det over var bare tullings da, men jeg har mine mistanker om hvilke anonyme poster du står bak. Skjønner godt at du velger å poste anonymt noen ganger. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...