AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Jeg tar Synfase p-piller, og greide å ta den pillen jeg skulle ta den 12. dagen, på den 11. dagen. Dersom jeg tar den 11. når jeg skulle tatt den 12., er jeg enda beskyttet?Anonymous poster hash: ab476...b7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Jeg tar Synfase p-piller, og greide å ta den pillen jeg skulle ta den 12. dagen, på den 11. dagen. Dersom jeg tar den 11. når jeg skulle tatt den 12., er jeg enda beskyttet?Anonymous poster hash: ab476...b7d Er dette p-piller med ulike farger? Så lenge de har samme farge er det ikke noe problem, samme farge = samme hormoninnhold. Har alle samme farge så spiller det ingen rolle hvilken du tar (så lenge du ikke tar en av sukkerpillene dersom ditt merke har det for den "pillefrie" uka), 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er dette p-piller med ulike farger? Så lenge de har samme farge er det ikke noe problem, samme farge = samme hormoninnhold. Har alle samme farge så spiller det ingen rolle hvilken du tar (så lenge du ikke tar en av sukkerpillene dersom ditt merke har det for den "pillefrie" uka), Anonymous poster hash: ab476...b7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ja, de har samme farge :-) Tusen takk!!! :-DAnonymous poster hash: ab476...b7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.