Gå til innhold

Nå har jeg lagt inn bud....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...på en drømmeleilighet (med litt behov for oppussing, men ikke for mye).

Liker så godt både beliggenheten og leiligheten, har lett en stund nå.

 

Nå er jeg så SPEEENT!  

 

Venter på en evt budrunde nå. Håper ingen veldig rike budgivere er ute etter samme boligen....

 

Dette blir en spennende dag....!



Anonymous poster hash: e2045...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noe å gå på ved en evt budrunde og vet du om flere er interesserte? Hvor lenge står budet ditt og har du lagt deg på under takst?

Jeg kjenner følelsen du sikkert sitter med så godt.. Har vært gjennom det mange ganger :) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende, lykke til!

 

(Skulle ønske de rike kunne gått og lekt sammen med de andre rikingene og ikke bydd på de eneste leilighetene vi "fattige" har råd til..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Skulle ønske de rike kunne gått og lekt sammen med de andre rikingene og ikke bydd på de eneste leilighetene vi "fattige" har råd til..)

 

 

He he, ja ikke sant, dette er jeg helt enig i!

 

Nå har det allerede kommet inn flere bud, og jeg må telle på knappene. Har beregnet at jeg må ha en viss sum til oppussing, orker nemlig ikke å pusse opp mens jeg bor der, må ha det klart før. Derfor kan jeg ikke by mer enn at jeg har råd til dette.

 

Er så redd for at den ene (eller begge) de andre som byr er veldig rik og absolutt skal ha denne leiligheten - men håper det er helt feil.

Anonymous poster hash: e2045...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner følelsen du sikkert sitter med så godt.. Har vært gjennom det mange ganger :) lykke til :)

 

Takk! Har du vært med på å måtte gi deg også? Hvordan vite når man ikke skal rive med lenger og by mer, når de er en drømmebolig? Hvis man gir seg, vil man likevel bli fornøyd senere... Herregud jeg har jo vært gjennom det samme selv også før, men det begynner å bli lenge siden nå.

Anonymous poster hash: e2045...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da ga meg. Etter en heftig budrunde mellom flere, gikk prisen raskt over min første fastsatte smertegrense, jeg bød likevel over den. Ventet så til de andre hadde budt fra seg, og prøvde meg så med å smelle til med 50 tusen over det siste budet igjen. NESTEN så jeg håpet av motparten ville by mer, fordi jeg egentlig syns det var for mye, i forhold til tilsvarende hus da. 

Så bød motparten litt over det også, men da ga jeg meg. 

 

Føler mest lettelse (over at jeg ikke kjøpt noe så dyrt) selv om jeg er skuffet også. Andre tilsvarende boliger i området har gått for ca. 300.000 lavere enn dette, og da syntes jeg ikke det var verdt det. Vet at jeg kan få mer for pengene, enten i samme omåde senere, eller i et annet område vi også har sett på.



Anonymous poster hash: e2045...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...