Gå til innhold

Hvordan styre hva man stapper i munnen


Melissi

Anbefalte innlegg

Ja det ble litt av en overskrift hehe,men det har seg slik, at når kvelden kommer får jeg så lyst på HVA SOM HELST å spise på,selv om jeg har spist en middag og kanskje litt av et eple,litt etter det. 

 

Hva er "sunne" ting å stappe i seg egentlig om en blir fysen? Jeg sliter virkelig!!! men trenger sårt å gå ned noen kilo,og vil komme i gang,med å ikke små spise.

 

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

motorPrøysen

Diverse grønnsaker inneholder vel ikke så mange kalorier. Men jeg tror du lengre med å øve deg på å stå imot dette suget og ikke spise noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse grønnsaker inneholder vel ikke så mange kalorier. Men jeg tror du lengre med å øve deg på å stå imot dette suget og ikke spise noe som helst. 

Jeg prøver og prøver,går greit,men tror de første dagene er værst,en blir jo nesten gretten  :lol:  Men drikker vann med agurk i,da smaker vannet bedre :) grønnsaker er kjøpt inn,men må kokes da jeg ikke tåler rå,og det er synd,er jo så mye godt å knaske på av grønt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble litt av en overskrift hehe,men det har seg slik, at når kvelden kommer får jeg så lyst på HVA SOM HELST å spise på,selv om jeg har spist en middag og kanskje litt av et eple,litt etter det. 

 

Hva er "sunne" ting å stappe i seg egentlig om en blir fysen? Jeg sliter virkelig!!! men trenger sårt å gå ned noen kilo,og vil komme i gang,med å ikke små spise.

 

Noen tips? :)

De minste begrene med Skyr har ca 100 kcal og består nesten bare av proteiner. Kan fungere godt som et lite mellommåltid/kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De minste begrene med Skyr har ca 100 kcal og består nesten bare av proteiner. Kan fungere godt som et lite mellommåltid/kveldsmat.

Ahaaa Skyr skal kjøpes inn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...