AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har det veldig vondt for tiden. Selvmordstankene kommer og går. Men tørr ikke, vurderer å drikke meg til mote. Siste natt hadde jeg så vondt at jeg hadde problemer med å sove. Jeg drømte at du og en annen lege smilende ga meg en sprøyte som tok bort all denne smerten. Har dere slike medisiner?Anonymous poster hash: 781ed...40d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Håper virkelig ikke det går an å være sanndrømt, for natt til i dag drømte at jeg dummet meg sånn ut at jeg våknet rødmende... Får du noen form for behandling for det du sliter med? Det høres fryktelig ut å ha det sånn. Drømmen var vel bare et lite triks fra hjernen din for å ta bort smerten for en stund. Lurt av den! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Håper virkelig ikke det går an å være sanndrømt, for natt til i dag drømte at jeg dummet meg sånn ut at jeg våknet rødmende... Får du noen form for behandling for det du sliter med? Det høres fryktelig ut å ha det sånn. Drømmen var vel bare et lite triks fra hjernen din for å ta bort smerten for en stund. Lurt av den! Ja, det var en god følelse å få fred. Jeg har gode hjelpere, det er bare meg som ikke greier å leve med meg selv. Har så mange ekle minner, tror ikke jeg noen gang blir ren. Føler meg ekkel og skitten. Jeg har svelget vann og såpe for å rense meg, men det hjelper ikke. Er like skitten. Tror ikke jeg noen gang blir frisk sånn som andre mennesker. Jeg må leve med å føle meg utenfor, ikke en del av fellesskapet. Vet ikke om jeg orker denne smerten stort lengre, men jeg må vel. Jeg har ikke bare meg selv å tenke på. Håper jeg får en sprøyte med smertestillende inatt også.Anonymous poster hash: 781ed...40d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.