Gå til innhold

Nhd: Sanndrømt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det veldig vondt for tiden. Selvmordstankene kommer og går. Men tørr ikke, vurderer å drikke meg til mote.

Siste natt hadde jeg så vondt at jeg hadde problemer med å sove. Jeg drømte at du og en annen lege smilende ga meg en sprøyte som tok bort all denne smerten. Har dere slike medisiner?

Anonymous poster hash: 781ed...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig ikke det går an å være sanndrømt, for natt til i dag drømte at jeg dummet meg sånn ut at jeg våknet rødmende...

Får du noen form for behandling for det du sliter med? Det høres fryktelig ut å ha det sånn. Drømmen var vel bare et lite triks fra hjernen din for å ta bort smerten for en stund. Lurt av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det går an å være sanndrømt, for natt til i dag drømte at jeg dummet meg sånn ut at jeg våknet rødmende...

Får du noen form for behandling for det du sliter med? Det høres fryktelig ut å ha det sånn. Drømmen var vel bare et lite triks fra hjernen din for å ta bort smerten for en stund. Lurt av den!

Ja, det var en god følelse å få fred. Jeg har gode hjelpere, det er bare meg som ikke greier å leve med meg selv. Har så mange ekle minner, tror ikke jeg noen gang blir ren. Føler meg ekkel og skitten. Jeg har svelget vann og såpe for å rense meg, men det hjelper ikke. Er like skitten. Tror ikke jeg noen gang blir frisk sånn som andre mennesker. Jeg må leve med å føle meg utenfor, ikke en del av fellesskapet. Vet ikke om jeg orker denne smerten stort lengre, men jeg må vel. Jeg har ikke bare meg selv å tenke på.

Håper jeg får en sprøyte med smertestillende inatt også.

Anonymous poster hash: 781ed...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...