AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Reprise på en svært god dokumentar om fedme på NRK 3 akkurat nå. Anonymous poster hash: a1f2c...158 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Ai, den skulle jeg sett, men ble Lillyhammer gitt... Anonymous poster hash: 19edf...74e 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Veldig interessant, takk for info! Mye spennende der, som jeg definitivt kjenner meg igjen i og intiutivt alltid har forstått. Jeg syntes det ble litt mye uforståelig fokus på ulike eneggede tvillinger, og ville likt å se om omlegging av kosten i seg selv ville kunne forandre sult- og metthetshormonene. Dessuten glemte de å se på markedskreftene - hva skal produsentene av kosemat og slankeprodukter finne på, hvis alle blir tynne med en pille? 0 Siter
slabbedask Skrevet 23. oktober 2013 Skrevet 23. oktober 2013 Veldig interessant, takk for info! Mye spennende der, som jeg definitivt kjenner meg igjen i og intiutivt alltid har forstått. Jeg syntes det ble litt mye uforståelig fokus på ulike eneggede tvillinger, og ville likt å se om omlegging av kosten i seg selv ville kunne forandre sult- og metthetshormonene. Dessuten glemte de å se på markedskreftene - hva skal produsentene av kosemat og slankeprodukter finne på, hvis alle blir tynne med en pille? Produsere og markedsføre bedre piller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.