Gå til innhold

Har friske det slik også?

Gjest hww

Anbefalte innlegg

Har friske dager der man føler seg helt på topp og alt er fantastisk bra - og så pang!er man nede i "møkka" igjen.

Er det normalt når gapet blir så stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har friske dager der man føler seg helt på topp og alt er fantastisk bra - og så pang!er man nede i "møkka" igjen.

Nei dette er nok en forskjell på såkalt friske og såkalt syke. Jeg har flere venninner som kan svinge masse i forbindelse med PMS, men de sier ikke at de føler seg som møkk disse dagene. De føler seg heller relativt utålmodige mht alt som ikke klaffer, generelt aggresive og lett-irriterte - noe først og fremst deres nærmeste nok får merke ;) Det å variere voldsomt fra dag til dag eller fra periode til periode i forhold til hvordan man oppfatter seg selv og egen tilværelse tror jeg er skjeldent blant såkalt "friske", selv om også friske kan ha sine tyngre dager. Forskjellen er nok at man også etter en tøff dag tenker stabilt om seg selv og ens egenverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det halve året jeg har vært bra har jeg ikke hatt det slik. Er stabil igjen nå etter en kort periode jeg var ustabil.  Før jeg ble syk kan jeg ikke huske at det var så stort gap.  Men når det skjer vanskelige ting så er det normalt og føle seg nede.  Humøret vil alltid svinge.  

Det inntrykket jeg sitter igjen med er at når du er frisk varierer det mer etter hva du opplever/situasjoner, mens når du er syk så svinger det mer uten grunn, eller mer enn grunnen skulle tilsi.

Endret av eller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke, og neppe hvis det skjer "uten grunn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...