Gjest Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har friske dager der man føler seg helt på topp og alt er fantastisk bra - og så pang!er man nede i "møkka" igjen. Er det normalt når gapet blir så stort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har friske dager der man føler seg helt på topp og alt er fantastisk bra - og så pang!er man nede i "møkka" igjen. Er det normalt når gapet blir så stort? Nei dette er nok en forskjell på såkalt friske og såkalt syke. Jeg har flere venninner som kan svinge masse i forbindelse med PMS, men de sier ikke at de føler seg som møkk disse dagene. De føler seg heller relativt utålmodige mht alt som ikke klaffer, generelt aggresive og lett-irriterte - noe først og fremst deres nærmeste nok får merke Det å variere voldsomt fra dag til dag eller fra periode til periode i forhold til hvordan man oppfatter seg selv og egen tilværelse tror jeg er skjeldent blant såkalt "friske", selv om også friske kan ha sine tyngre dager. Forskjellen er nok at man også etter en tøff dag tenker stabilt om seg selv og ens egenverdi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Har friske dager der man føler seg helt på topp og alt er fantastisk bra - og så pang!er man nede i "møkka" igjen. Er det normalt når gapet blir så stort? Det halve året jeg har vært bra har jeg ikke hatt det slik. Er stabil igjen nå etter en kort periode jeg var ustabil. Før jeg ble syk kan jeg ikke huske at det var så stort gap. Men når det skjer vanskelige ting så er det normalt og føle seg nede. Humøret vil alltid svinge. Det inntrykket jeg sitter igjen med er at når du er frisk varierer det mer etter hva du opplever/situasjoner, mens når du er syk så svinger det mer uten grunn, eller mer enn grunnen skulle tilsi. Endret 23. oktober 2013 av eller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har friske dager der man føler seg helt på topp og alt er fantastisk bra - og så pang!er man nede i "møkka" igjen. Er det normalt når gapet blir så stort? Det tror jeg ikke, og neppe hvis det skjer "uten grunn". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Takk for svar, da vet jeg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.