Gjest sunboy Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 Heisann! Den siste uken har jeg hatt utrolig vondt når jeg har måtte gått på do, eller hatt utløsning. Når jeg urinerer kjennes det ut som om det er små kniver i urinen, det gjør ikke kjempevondt, men det kjennes vondt under lating av vannet. Har litt ubehag i etterkant også. Det varierer litt hvor smerte sitter, men som oftest helt fra skrukken, og ut i penishode. Har ikke hatt samleie på ca 2-3 måneder, så jeg tviler på at jeg er syk på noen måte? Får besøk av en venninne til helgen, og da skulle jeg absolutt ikke hatt disse smertene.. hva kan jeg gjøre??? hjelp!! 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 Det er umulig å si deg hva dette kan være. Dersom du lurer på om det er noe farlig, må du få legen din til å undersøke deg. PS: Urinledere går fra nyre til blære. Fra blære og ut heter det urinrør. 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 De som beskriver at de kjenner det som kniver i urinrøret, har oftest en infeksjon. Da har man også litt utflod også. - Varer dette, bør du bli undersøkt av lege. Følelslene kan også spille inn når det gjelder symptomer som dette - spesielt om det er lenge siden du hadde sex sist og nå regner med å få besøk av venninnen din. 0 Siter
Gjest sunboy Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 Det er umulig å si deg hva dette kan være. Dersom du lurer på om det er noe farlig, må du få legen din til å undersøke deg. PS: Urinledere går fra nyre til blære. Fra blære og ut heter det urinrør. Har vært hos lege i dag, og hun antydet at det kunne være Clamydia. Hun tok "q-tipstesten", og sjekket litt av utfloden i mikroskop. Hun sa hun ikke var sikker på om det var Clamydia, men gav meg to tabletter for å være sikker. HVIS jeg skulle ha Clamydia, og jeg får besøk på fredag, vil det være sikkert for meg å ha sex da? 0 Siter
Gjest sunboy Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 De som beskriver at de kjenner det som kniver i urinrøret, har oftest en infeksjon. Da har man også litt utflod også. - Varer dette, bør du bli undersøkt av lege. Følelslene kan også spille inn når det gjelder symptomer som dette - spesielt om det er lenge siden du hadde sex sist og nå regner med å få besøk av venninnen din. Har vært hos lege i dag, og hun antydet at det kunne være Clamydia. Hun tok "q-tipstesten", og sjekket litt av utfloden i mikroskop. Hun sa hun ikke var sikker på om det var Clamydia, men gav meg to tabletter for å være sikker. HVIS jeg skulle ha Clamydia, og jeg får besøk på fredag, vil det være sikkert for meg å ha sex da? 0 Siter
Gjest sunboy Skrevet 3. desember 2001 Skrevet 3. desember 2001 De som beskriver at de kjenner det som kniver i urinrøret, har oftest en infeksjon. Da har man også litt utflod også. - Varer dette, bør du bli undersøkt av lege. Følelslene kan også spille inn når det gjelder symptomer som dette - spesielt om det er lenge siden du hadde sex sist og nå regner med å få besøk av venninnen din. Har vært hos lege i dag, og hun antydet at det kunne være Clamydia. Hun tok "q-tipstesten", og sjekket litt av utfloden i mikroskop. Hun sa hun ikke var sikker på om det var Clamydia, men gav meg to tabletter for å være sikker. HVIS jeg skulle ha Clamydia, og jeg får besøk på fredag, vil det være sikkert for meg å ha sex da? 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 6. desember 2001 Skrevet 6. desember 2001 Har vært hos lege i dag, og hun antydet at det kunne være Clamydia. Hun tok "q-tipstesten", og sjekket litt av utfloden i mikroskop. Hun sa hun ikke var sikker på om det var Clamydia, men gav meg to tabletter for å være sikker. HVIS jeg skulle ha Clamydia, og jeg får besøk på fredag, vil det være sikkert for meg å ha sex da? Har du hatt behandling, og ikke har symptomer er det ikke grunn til å tro at du kan smitte noen. Men det er vel hensiktsmessig å bruke kondom i de fleste tilfeller - så vidt jeg forstår er vel ikke dette et etablert og stabilt forhold (?). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.