Gå til innhold

Ang medikamentet Heminevrin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 38 år og misbruker i perioder alkohol. Har fått resept på Heminevrin av legen for søvn og abstinenstendenser. Problemet er at jeg er så plaget av sterke bivirkninger. Særlig det med sviende/dunkende smerter i neseregionen og hodepine. Har tatt en kapsel et par ganger og dette skjer vær gang og varer i et par timer. Dermed blir jo ikke symptomene bedre, men heller verre. Og jeg får ihvertfall ikke sove. Hva kan jeg gjøre for å lette disse bivirkningene? Det står at det vil gå over om en har brukt dem en stund, men dette e rjo så ubehagelig at jeg nesten ikke tørr å bruke dem mer.

 

En ting til. Jeg er 165 og veier 54 kg. Hvor mange kapsler er det anbefaltt at jeg tar om gangen? Det står 2-3 kapsler på pakken, men syns det høres litt mye ut. Jeg tar bare en. Kan det være derfor prikkingen/smertene i nesen blir så kraftige? Hadde det vært bedre om jeg tok to?



Anonymous poster hash: 39cb0...fcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...