Gå til innhold

Hersens knask eller knep &%#$


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    15

  • stjernestøv

    4

  • sur kjerring

    4

  • AnonymBruker

    4

Mest aktive i denne tråden

Denne skal jeg prøve! :) Bra kveld i går vil jeg tro? :)

Hei!

 

JA :)

 

Og gutten som liker å snakke med meg fikk i dag høre om hekser på taket og skumle menn i busken, og ahhaha hohohohooo og iiiii, ja rett og slett skumle lyder, og han fikk høre så mye og fordi jeg var ikke avkoblet fra Halloween i dag, jeg strålte da jeg ankom forelesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig glad av dette innlegget! (Selv om jeg ikke er sånn kjempeglad i Halloween)

Hei!

 

:)

 

Mange er blitt veldig glade den siste måneden av å se så mye glede på taket og i buskene og i barneøyne og på døren og de har ikke likt Halloween de heller, men nå skulle de kjøpe gresskar sa de,

 

Så det er aldri for sent å finne frem barnet i seg :-) Hyggelig du likte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh? Hvor i all verden har du det fra? Fordi jeg ikke liker Halloween så mener du at jeg ikke likte eventyr og skumlerier som barn? Jeg leste omtrent hele barne- og ungdomsavdelingen på min lokale bibliotekfilial før jeg var 12 år og jeg husker at damene som jobbet er en gang sa til meg at jeg ikke bare måtte låne bøkene, jeg måtte lese dem også. Jeg er fremdeles en ganske rask leser. :)

 

Jeg jobber i bibliotek og elsker å lese fremdeles. :)

Hei!

 

Av innlegget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det har med innstilling å gjøre.

 

Ikke noe annet, de som klager på Halloween er kroniske klagere, og det over det meste som smaker av humor og barnslig glede. De har glemt luktene og fargene fra barndommen og blitt kjedelig voksnevoksne.

 

 

Det tror jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noe tøys! Har bare vært søte og veloppdragne unger her. Takke ordentlig gjør de også, når de får godteri. :)

 

Du bor vel på vestkanten da. I det fargerike felleskapet på oslo øst er det helt andre boller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør jo hærverk dersom de får godteri også så det nytter jo ikke å handle inn og dele ut heller.

 

Da får de heller få juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg - og ungene mine - du er helt på villspor. :)

 

Du bor vel på vestkanten da. I det fargerike felleskapet på oslo øst er det helt andre boller.

Hei!

 

Hvordan er bollene der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får de heller få juling.

Hei!

 

Etter min mening skal ingen barn ha juling, men kanskje voksne som ikke oppfører seg :lol:

 

Sur Kjerring du er ditt nick, og du får meg til å le :D

 

Jeg håper du tuller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...