Gå til innhold

Hersens knask eller knep &%#$


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir like forbannet hvert år på denne idiotiske skikken. Skittunger som gjør hærverk hvis dem ikke får godteri %&$*>!!!

Bortskjemte drittunger er de alle sammen!!! $#&%*

Anonymous poster hash: 59ad1...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir like forbannet hvert år på denne idiotiske skikken. Skittunger som gjør hærverk hvis dem ikke får godteri %&$*>!!!

Bortskjemte drittunger er de alle sammen!!! $#&%*

Anonymous poster hash: 59ad1...5a3

Hei!

 

Det virker som de ordene burde du bruke om deg selv.

 

Du har jo et språk som ingen Halloweenhekser og trollmenn har, sånn snakker bare ekte hekser og trollete voksne, og det er en sånn du er.

 

Du får kjøpe godteriet ditt selv. Helst håper jeg du spiser saltstenger med lut. Da får du vondt i magen og det får slemme voksne tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir like forbannet hvert år på denne idiotiske skikken. Skittunger som gjør hærverk hvis dem ikke får godteri %&$*>!!!

Bortskjemte drittunger er de alle sammen!!! $#&%*

Anonymous poster hash: 59ad1...5a3

 

Hærverk er lovbrudd og burde anmeldes. Selv om den skyldige ikke blir funnet, har du grunnlag for å kreve utbetaling av forsikring hvis du anmelder. Blir de(n) skyldige funnet, vil forsikringsselskap kreve regress av an dem.

 

Vedkommende er erstatningsansvarlig selv om strafferettslig minstealder ikke er nådd. i så fall må foreldre/foresatte betale erstatningsbeløp.

 

Hei!

 

Det virker som de ordene burde du bruke om deg selv.

 

Du har jo et språk som ingen Halloweenhekser og trollmenn har, sånn snakker bare ekte hekser og trollete voksne, og det er en sånn du er.

 

Du får kjøpe godteriet ditt selv. Helst håper jeg du spiser saltstenger med lut. Da får du vondt i magen og det får slemme voksne tåle.

 

:huh::wacko:

Anonymous poster hash: 81461...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det virker som de ordene burde du bruke om deg selv.

 

Hvor morsomt syntes du det er å få kastet råtne egg på vindusrutene?

Anonymous poster hash: 9649d...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har jeg fått det på vinduene, utgangsdøra og i taket over døra og det stinker og er umulig å få vasket vekk.  Og siden ungene vil ha penger og ikke godis så hjelper det ikke med godiset man har kjøpt. Helst en femtilapp vil hver av dem ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere har jeg fått det på vinduene, utgangsdøra og i taket over døra og det stinker og er umulig å få vasket vekk.  Og siden ungene vil ha penger og ikke godis så hjelper det ikke med godiset man har kjøpt. Helst en femtilapp vil hver av dem ha.

hvor i verden er det dere bor og hvorfor får du slike ufyseligie unger på døra?

Endret av trollemor;o)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere har jeg fått det på vinduene, utgangsdøra og i taket over døra og det stinker og er umulig å få vasket vekk.  Og siden ungene vil ha penger og ikke godis så hjelper det ikke med godiset man har kjøpt. Helst en femtilapp vil hver av dem ha.

 

Her får de bare ris på blanke messingen hvis de prøver seg.

Anonymous poster hash: 9649d...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i verden er det dere bor og hvorfor får du slike ufyseligie unger på døra?

 

I Oslos multikulturelle oase?

Anonymous poster hash: 9649d...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det virker som de ordene burde du bruke om deg selv.

 

Du har jo et språk som ingen Halloweenhekser og trollmenn har, sånn snakker bare ekte hekser og trollete voksne, og det er en sånn du er.

 

Du får kjøpe godteriet ditt selv. Helst håper jeg du spiser saltstenger med lut. Da får du vondt i magen og det får slemme voksne tåle.

 

Er du "morsom " nå eller?

Anonymous poster hash: 9649d...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor midt i byen og her har det vært mye drittunger. Heldigvis er de store nå. av en eller annen grunn så innbiller jeg meg at det er de samme som driver med barneran.  Jeg skrev jo her inne for lenge siden at guttene i bakgården her kom ikke til å komme bra ut av det.  Meldte til barnevern og forebyggende politi fordi de plaget minstemann noe voldsomt, men nå er de i hvert fall borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...