Gå til innhold

Hvorfor gikk dere og la dere?


Cool Verbatim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Cool Verbatim

Ånei.  ;)

 

Jeg burde legge meg jeg og. Men jeg har spist for mye grønnsaker med aioli. Da blir man litt tussete i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

lul noob

 

Hey! Har du schizoid personlighetsforstyrrelse? Kult. Syns det er kult med sånn "schizo"-ting. Du har jo flere: schizofreni, schizotyp, schizoid, schizopat, schizofil, schizoman... også schizoberger, men den er i særklasse og er egentlig ikke en del av "The Extended Schizo-Spectrum ™".

 

Velkommen i klubben! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Har du schizoid personlighetsforstyrrelse? Kult. Syns det er kult med sånn "schizo"-ting. Du har jo flere: schizofreni, schizotyp, schizoid, schizopat, schizofil, schizoman... også schizoberger, men den er i særklasse og er egentlig ikke en del av "The Extended Schizo-Spectrum ™".

 

Velkommen i klubben! :wub:

 

Her er det både luring og tullings.  :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva?

 

Hva var det du kalte deg tidligere da, før siste forum-update'n? Jeg vet du var Jølsen, men det var jo bare trollekonto'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du kalte deg tidligere da, før siste forum-update'n? Jeg vet du var Jølsen, men det var jo bare trollekonto'n...

 

Jeg var Jølsen? Det var jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg i går kveld kl 2400 og var ganske sliten og trett etter en lang dag på bilbana, Var aktiv i fra kl 07 til jeg kom hjem 1930 og hadde knapt hatt 5 minutters hvile. Så jeg slet med å holde meg våken etter kl 23, så det var ikke mye futt i meg i natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg i går kveld kl 2400 og var ganske sliten og trett etter en lang dag på bilbana, Var aktiv i fra kl 07 til jeg kom hjem 1930 og hadde knapt hatt 5 minutters hvile. Så jeg slet med å holde meg våken etter kl 23, så det var ikke mye futt i meg i natt:-)

 

Kudos!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...