Gå til innhold

Jeg takler det dårlig, hva hadde dere gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Jeg er 28 han er 39. Han har en hobby som til tider fører med seg en del festing. Han har flere ex-flørter som også deler denne hobbyen og som ofte kommer på festene. To av disse er fremdeles interessert i kjæresten min. De "henger" litt på han når vi møter på de, susser han på kinnet, er flørtete.. jeg synes det er respektløst og blir ukomfortabel med det.

 

I kveld var det fest igjen. Det var 3 damer på festen som han har hatt sex med. Hun ene sto å klemte han flere ganger og ga han kyss på kinnet når hun så han.. Jeg dro hjem nå, jeg er sliten og orker ikke å holde på så lenge, når de har disse type festene som det var i kveld, så varer de til hvertfall fem-seks om morgenen. Men jeg sitter nå hjemme med en ekkel følelse. Han er der med alle disse tre hvor to er interessert i han, og garantert vil prøve seg på han når de merker at jeg har gått. Det er masse alkohol og lang festing. Vi har avtalt at jeg skal hente han klokken fem i morgen tidlig HVIS festen er ferdig da...

 

Jeg stoler jo egentlig på han, men synes allikevel det er ubehagelig. Jeg vil være i et forhold hvor vi ikke trenger å omgås ex-damer. Og hvertfall ikke hvis det er damer som ikke er ferdige med han. Hvordan hadde dere følt dette?



Anonymous poster hash: cf08f...22f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er rart at en 39-åring orker å feste til morgenkvisten. Jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det i det hele tatt. Man kan jo forvente at de vil klå enda mer på ham når du ikke er der. Hva han evt. gjør med det er jo en annen sak. Du kjenner ham best og vet om han er til å stole på.

Nei, jeg hadde ikke funnet meg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sikkert følt meg både lite respektert, lei meg og urolig om jeg var i dine sko.

 

Men jeg har ingen løsninger på ditt "problem" med dette. Jeg kan ikke se at du kan stille krav til at han skal slutte med sin hobby. Mye festing kan dere sikkert diskutere og dere kan også ta en prat om denne klengingen til ekser. Jeg mener han kan vel sette grenser i forhold til dette om han ønsker å ta hensyn til deg. 

 

 



Anonymous poster hash: 9965f...d29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett år. Jeg er 28 han er 39. Han har en hobby som til tider fører med seg en del festing. Han har flere ex-flørter som også deler denne hobbyen og som ofte kommer på festene. To av disse er fremdeles interessert i kjæresten min. De "henger" litt på han når vi møter på de, susser han på kinnet, er flørtete.. jeg synes det er respektløst og blir ukomfortabel med det. I kveld var det fest igjen. Det var 3 damer på festen som han har hatt sex med. Hun ene sto å klemte han flere ganger og ga han kyss på kinnet når hun så han.. Jeg dro hjem nå, jeg er sliten og orker ikke å holde på så lenge, når de har disse type festene som det var i kveld, så varer de til hvertfall fem-seks om morgenen. Men jeg sitter nå hjemme med en ekkel følelse. Han er der med alle disse tre hvor to er interessert i han, og garantert vil prøve seg på han når de merker at jeg har gått. Det er masse alkohol og lang festing. Vi har avtalt at jeg skal hente han klokken fem i morgen tidlig HVIS festen er ferdig da... Jeg stoler jo egentlig på han, men synes allikevel det er ubehagelig. Jeg vil være i et forhold hvor vi ikke trenger å omgås ex-damer. Og hvertfall ikke hvis det er damer som ikke er ferdige med han. Hvordan hadde dere følt dette? Anonymous poster hash: cf08f...22f

Har du snakket med han og fortalt hvordan du har det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært helt utelukket for meg. Og er respektløst og lite modent av han. Dagens store ideal er masse frihet og tillit - og utroskap florerer. Det virker ikke som han er klar til å binde seg. Ellers hadde han vist klart og tydelig at han ikke var interessert i noe tull, og i det minste ikke festet uten deg sammen med x-ene.. Nå flørter han med ettersom jeg skjønner. 

 

Er han verdt det? 



Anonymous poster hash: 5681e...163
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det minste jeg hadde forventet, var at han tydelig viste for damene at flørtingen er upassende og uinteressant for han. Muligens hadde jeg også forventet at han kom og gikk fra fest med meg.

 

Selve hobbyen kan du ikke ta fra han, men jeg synes du kan kreve mye mer i forhold til oppførselen hans på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...