trigger Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg har blitt satt på venteliste, han jeg skal gå til har 5 måneders ventetid. Det har nå snart gått 5 måneder, men har ikke hørt noe. Har aldri gått i terapi før, så vet ikke hva som er normalt, men burde jeg ikke hørt noe? Eller er det helt vanlig å vente med å kalle inn helt på tampen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
schizoid1337 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Når jeg fikk henvisning til psykolog, så sjekket jeg på nettet at han hadde ca 24 uker ventetid. Etter 24 uker hadde jeg ikke hørt noe så jeg ringte og spurte og de sa de ikke hadde fått noen henvisning =) Ved forsøk 2 så fikk jeg brev med oppmøtedato ca 3 måneder før oppmøtedato. Og jeg fikk brev ca en uke etter henvisning, med at de hadde mottat henvisning og at jeg hadde rettigheter x og y og formelle ting. Så sikkert lurt å ringe og spørre når du har time Endret 11. november 2013 av schizoid1337 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Her tror jeg ikke en kan si noe generelt. Praksis er så ulik. Du må ta en telefon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.