Gå til innhold

Venteliste hos psykolog

trigger

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt satt på venteliste, han jeg skal gå til har 5 måneders ventetid.
Det har nå snart gått 5 måneder, men har ikke hørt noe. Har aldri gått i terapi før, så vet ikke hva som er normalt, men burde jeg ikke hørt noe? Eller er det helt vanlig å vente med å kalle inn helt på tampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg fikk henvisning til psykolog, så sjekket jeg på nettet at han hadde ca 24 uker ventetid. Etter 24 uker hadde jeg ikke hørt noe så jeg ringte og spurte og de sa de ikke hadde fått noen henvisning =) Ved forsøk 2 så fikk jeg brev med oppmøtedato ca 3 måneder før oppmøtedato. Og jeg fikk brev ca en uke etter henvisning, med at de hadde mottat henvisning og at jeg hadde rettigheter x og y og formelle ting. Så sikkert lurt å ringe og spørre når du har time

Endret av schizoid1337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...