Gå til innhold

Å jeg er så sliten og lei!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det alltid være så mye drama med enkelte mennesker? Det er som om de lever av å skape opprør.

Og som om ikke det er nok, de finner alltid en unnskyldning for sin oppførsel som ligger i enda et drama i fortiden. Eller så er det alle andre som gjør at de blir slik.

Hadde dette vært en venn, hadde det vært min ex venn. Men man må holde ut når det er nær familie. Anonymous poster hash: b0ce2...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det alltid være så mye drama med enkelte mennesker? Det er som om de lever av å skape opprør.Og som om ikke det er nok, de finner alltid en unnskyldning for sin oppførsel som ligger i enda et drama i fortiden. Eller så er det alle andre som gjør at de blir slik.Hadde dette vært en venn, hadde det vært min ex venn. Men man må holde ut når det er nær familie. Anonymous poster hash: b0ce2...2bb

Slike mennesker er slitsomme :-( dessverre kan man ikke velge familien sin :( prøv å ta så mye avstand som du kan, er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall passe på at du ikke lar dem dra deg inn i det. Jeg trekker meg alltid litt unna når folk holder på sånn. Det er vel ofte støtten og responsen fra andre som får dem til å fortsette med balubaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonie, on 13 Nov 2013 - 17:42, said:

Du må i alle fall passe på at du ikke lar dem dra deg inn i det. Jeg trekker meg alltid litt unna når folk holder på sånn. Det er vel ofte støtten og responsen fra andre som får dem til å fortsette med balubaet?

Jeg tror også det er støtte og respons de er ute etter. Vedkommende er helt ute av stad til å se andre enn seg selv. Alltid er det verst det de har opplevd. Og løgnene flyr fortere enn olja lyn. Føler uro i kveld, fordi jeg ble dratt inn i et drama jeg ikke ønsket for jeg vet ikke hvilken gang. Anonymous poster hash: b0ce2...2bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...