Gå til innhold

En gal verden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne har i en periode oppført seg dårlig mot meg, noe som har forvirret meg veldig. I dag sier hun at det er fordi jeg ikke var der for henne når noe vondt skjedde henne. Men hun har ikke fortalt meg at det har skjedd henne noe, hvordan skal jeg da kunne vite.

Jeg forstår ingen ting. Hvordan kan noen bli fornærmet under slike forutsetninger?

Hun snakker om en enkelt episode hvor vi møtte hverandre rett etterpå, og hun mente jeg snakket om andre ting. Hun er enig i at hun ikke fortalte meg noe.

Nå har hun gjort veldig mye skade i vennekretsen vår. Hun har satt ut rykter som ikke er sanne. Og har bevisst unnlatt å fjerne hundehårene eller skifte klær før hun kommer til meg selv om hun godt vet at jeg ikke tåler pels. Jeg har trodd hun bare hadde glemt seg,men jeg ble jo syk.

Hva i all verden er dette for noe? Er hun syk eller noe? jeg må bare kutte henne ut, men hva i all verden kan feile henne? Anonymous poster hash: 6a52e...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tonie, on 13 Nov 2013 - 22:11, said:

Soppinfeksjon, tipper jeg.

Og den sitter i ... hodet eller? Anonymous poster hash: 6a52e...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne har i en periode oppført seg dårlig mot meg, noe som har forvirret meg veldig. I dag sier hun at det er fordi jeg ikke var der for henne når noe vondt skjedde henne. Men hun har ikke fortalt meg at det har skjedd henne noe, hvordan skal jeg da kunne vite.

Jeg forstår ingen ting. Hvordan kan noen bli fornærmet under slike forutsetninger?

Hun snakker om en enkelt episode hvor vi møtte hverandre rett etterpå, og hun mente jeg snakket om andre ting. Hun er enig i at hun ikke fortalte meg noe.

Nå har hun gjort veldig mye skade i vennekretsen vår. Hun har satt ut rykter som ikke er sanne. Og har bevisst unnlatt å fjerne hundehårene eller skifte klær før hun kommer til meg selv om hun godt vet at jeg ikke tåler pels. Jeg har trodd hun bare hadde glemt seg,men jeg ble jo syk.

Hva i all verden er dette for noe? Er hun syk eller noe? jeg må bare kutte henne ut, men hva i all verden kan feile henne? Anonymous poster hash: 6a52e...03c

 

Dette må du bare ta opp med henne i RL - ser ikke hva godt det kan komme ut av eventuelle spekulasjoner av ukjente på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angustia1, on 13 Nov 2013 - 22:52, said:

Dette må du bare ta opp med henne i RL - ser ikke hva godt det kan komme ut av eventuelle spekulasjoner av ukjente på DOL?

Forstår det, innlegget var nok mer et resultat av frustrasjon som kom ut. Jeg ble forvirret over at hun reagerte så irrasjonelt. Anonymous poster hash: 6a52e...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne har i en periode oppført seg dårlig mot meg, noe som har forvirret meg veldig. I dag sier hun at det er fordi jeg ikke var der for henne når noe vondt skjedde henne. Men hun har ikke fortalt meg at det har skjedd henne noe, hvordan skal jeg da kunne vite.

Jeg forstår ingen ting. Hvordan kan noen bli fornærmet under slike forutsetninger?

Hun snakker om en enkelt episode hvor vi møtte hverandre rett etterpå, og hun mente jeg snakket om andre ting. Hun er enig i at hun ikke fortalte meg noe.

Nå har hun gjort veldig mye skade i vennekretsen vår. Hun har satt ut rykter som ikke er sanne. Og har bevisst unnlatt å fjerne hundehårene eller skifte klær før hun kommer til meg selv om hun godt vet at jeg ikke tåler pels. Jeg har trodd hun bare hadde glemt seg,men jeg ble jo syk.

Hva i all verden er dette for noe? Er hun syk eller noe? jeg må bare kutte henne ut, men hva i all verden kan feile henne? Anonymous poster hash: 6a52e...03c

Hei!

 

Hm hvis hun med hensikt unnlater å fjerne hår som du er allergisk i mot, vil hun vel skade/plage deg.

 

Det blir som om jeg skulle si til en nøtteallergiker " nei det er ikke nøtter i kaken", mens det er det i realiteten. :lol:

 

Det er ikke å være en god venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 14 Nov 2013 - 07:23, said:

Ha ha, noen ganger er du herlig slem!

Anonymous poster hash: d81b8...e17

Som trådstarter synes jeg det var en fantastisk kommentar. Jeg kan vel tenke meg at noen og en hver blir grinete av en soppinfeksjon. Anonymous poster hash: 6a52e...03c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...