pinnedyr Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jeg våknet i natt liggende på høyre side. Da begynte venstrearmen min å bli prikkete og rar. Som om den ville lee på seg men den leet ikke på seg. Jeg har hatt dette før også. Og en gang ble jeg slik prikken og halvlamm på venstre side. Alle gangene var om natten. Jeg låg ikke på armen eller noe. Jeg har lest litt om epilepsianfall og noen kan arte seg som prikking i en kroppsdel. Mamma sier at jeg aldri kommer til å få epilepsi. Har hun rett i det? Endret 14. november 2013 av pinnedyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Dette er overveiende sikkert ikke et epileptisk anfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinnedyr Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Dette er overveiende sikkert ikke et epileptisk anfall. Ok. Jeg hadde nemlig påvist epileptogen aktivitet i hjernen min i 2007. Jeg har lest på epilepsi.no at et fokalt anfall kan blant annet arte seg som prikking i en arm/kroppsdel. Endret 15. november 2013 av pinnedyr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.