Gå til innhold

Alvorlig sykdom.. hun stemplet meg bare som gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en liten kul i brystet. Jeg tror jeg har en alvorlig sykdom. Jeg har sagt det til psykologen i flere måneder at jeg kommer til å dø snart fordi det er meningen. Jeg har prøvd dø to ganger, så er egentlig glad. Jeg orer ikke kjempe mer så kommer ikke gå til legen. Hun stemplet meg bare som gal.

Hva syns dere? er ikke det dårlig gjort?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det urimelige her er at du ikke går til legen og får dette undersøkt.

Det er kuler i alle kvinnebryst. Heldigvis er det bare et fåtall som er ondartede.

Hva synes du hun skulle gjort?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vet ikke. Antar det har noe med det su skrev å gjøre.

Skrevet

Jeg kjenner en liten kul i brystet. Jeg tror jeg har en alvorlig sykdom. Jeg har sagt det til psykologen i flere måneder at jeg kommer til å dø snart fordi det er meningen. Jeg har prøvd dø to ganger, så er egentlig glad. Jeg orer ikke kjempe mer så kommer ikke gå til legen. Hun stemplet meg bare som gal.

Hva syns dere? er ikke det dårlig gjort?

Hva mener du din psykolog skal gjøre med kulen i brystet ditt? Har du kul du opplever er ny/unormal/sår, og er bekymret så bør du gå til din primærlege og ta en grundig sjekk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...