Meg1235 Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Jeg kjenner en liten kul i brystet. Jeg tror jeg har en alvorlig sykdom. Jeg har sagt det til psykologen i flere måneder at jeg kommer til å dø snart fordi det er meningen. Jeg har prøvd dø to ganger, så er egentlig glad. Jeg orer ikke kjempe mer så kommer ikke gå til legen. Hun stemplet meg bare som gal. Hva syns dere? er ikke det dårlig gjort? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Det urimelige her er at du ikke går til legen og får dette undersøkt. Det er kuler i alle kvinnebryst. Heldigvis er det bare et fåtall som er ondartede. Hva synes du hun skulle gjort? 0 Siter
Meg1235 Skrevet 15. november 2013 Forfatter Skrevet 15. november 2013 Hvorfor ble svaret mitt slettet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Vet ikke. Antar det har noe med det su skrev å gjøre. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Jeg kjenner en liten kul i brystet. Jeg tror jeg har en alvorlig sykdom. Jeg har sagt det til psykologen i flere måneder at jeg kommer til å dø snart fordi det er meningen. Jeg har prøvd dø to ganger, så er egentlig glad. Jeg orer ikke kjempe mer så kommer ikke gå til legen. Hun stemplet meg bare som gal. Hva syns dere? er ikke det dårlig gjort? Hva mener du din psykolog skal gjøre med kulen i brystet ditt? Har du kul du opplever er ny/unormal/sår, og er bekymret så bør du gå til din primærlege og ta en grundig sjekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.