Gå til innhold

Jeg kryper til korset


Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Captain Cheeseheart

Jeg kryper til korset og spør NHD. Jeg ser godt om han ikke ønsker å hjelpe meg eller ikke kommer til å gjøre det, men jeg legger meg flat.

 

For jeg føler ikke at jeg er helt god i hodet.

 

Nå ble jeg plutselig ganske rolig igjen. Etter noen timers utagering. Men jeg skjønner ikke hvorfor.

 

Jeg er ikke sånn hele tiden. Men jeg føler at det kanskje har betydning for hvordan jeg er resten av tiden også. At det på en måte henger litt sammen.

 

Kan det være pga. at jeg tok 40 mg Zeldox rundt 23?

 

Eller kanskje det rett og slett ikke kommer av noe psykt i det hele tatt, og at det bare er dårlig oppførsel?

 

Blir ikke forstått av behandlerne. Jeg har så store sperrer IRL, noe jeg mangler på nett.

 

Ja, medisinspørsmål altså.

 

Bruker 40+40 mg Zeldox og 300 mg Lamictal.

 

Det som er rart, nå føler jeg meg helt samlet og fin!!!  :o

 

Hvorfor? Er det fordi jeg fikk "tømt meg"?

 

Jeg er lei. Jeg fungerer ikke sosialt. Ikke fordi jeg oppfører meg som her da. Men det går ikke likevel. Vet ikke hvorfor helt presist, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...