Gå til innhold

Klump i halsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med en følelse av å ha en klump inni halsen de siste ukene. Det føles som den er rund. Det er ubehagelig. Spesielt når jeg svelger. Er det noen som har ideer om hva det kan være? Jeg begynner å bli litt engstelig når det ikke vil gi seg.

Anonymous poster hash: 5777b...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hovne lymfekjertler, muskelspenninger, hovne mandler, cyster, struma, sure oppstøt, allergi, angst er noe av det som kom frem ved googling. Bestill time hos lege og få dette undersøkt.



Anonymous poster hash: 02167...e0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovne lymfekjertler, muskelspenninger, hovne mandler, cyster, struma, sure oppstøt, allergi, angst er noe av det som kom frem ved googling. Bestill time hos lege og få dette undersøkt. Anonymous poster hash: 02167...e0b

Synes det er litt flaut å bestille time for slike småting, men så blir jeg litt engstelig for hovne lymfekjertler, og hva det kan komme av. Så jeg skal bestille time på mandag hvis det ikke blir bedre.

Anonymous poster hash: 5777b...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen ideer hvordan jeg kan dempe ubehaget? Får ikke sove, merker det bedre når jeg ligger. Så får jeg brekninger.

Anonymous poster hash: 5777b...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan sove halvt sittende? Viktig at du får time så raskt som mulig hos legen så du slipper vente lenge. Si at du frykter det er kreft (for det er vel det du frykter?) så får du kanskje raskere time, selv om det er svært lite sannsynlig at det er det. Jeg tipper det er noe av det som står over her.



Anonymous poster hash: 28762...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...