AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 Skrevet 22. november 2013 Vært kjekt om den kunne virke snart. Tar det mange uker før man får effekt sånn generelt? Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Det kommer mye an på sykdomstilstand, hva en vil ha påvirket og dose. Uansett bør en ha merket noe effekt etter tre uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Det er for å stabilisere meg litt mere. Fikk meg en psykisk knekk for en gangs skyld. Bp + ptsd, uvisst hva det er akkurat nå, vet bare at jeg er syk.Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. november 2013 Skrevet 23. november 2013 Ut fra disse opplysninger er det umulig å gi noe godt svar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 Skrevet 24. november 2013 Ut fra disse opplysninger er det umulig å gi noe godt svar. Helt i orden :-). Virker abilify godt på paranoide tendenser? Hvor høy dose må evt til i slike tilfeller?Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
u94 Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Ut i fra mine erfaringer fikk jeg aldri noe som helst effekt av denne medisinen, prøvde 15-30 mg daglig over lengre tid, men dette kan selvfølgelig variere fra person til person. Lykke til 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Ut i fra mine erfaringer fikk jeg aldri noe som helst effekt av denne medisinen, prøvde 15-30 mg daglig over lengre tid, men dette kan selvfølgelig variere fra person til person. Lykke til Takk, håper for Guds skyld den vil virke snart. Gått 3 uker nå. Jeg får være tålmodig en stund til. Føler jeg kaster bort livet mitt på å bære syk hele tiden. Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
miakami Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 på meg virker abilify med en gang. jeg merker det allerede etter en dag om jeg ikke tar den også. Så blir det bra igjen når jeg får tatt den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 på meg virker abilify med en gang. jeg merker det allerede etter en dag om jeg ikke tar den også. Så blir det bra igjen når jeg får tatt den. Kan jeg spørre om hvor stor dose du bruker?Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
miakami Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Kan jeg spørre om hvor stor dose du bruker?Anonymous poster hash: c1a13...1ad 15 mg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 15 mg Da må jeg kanskje opp i dose etterhvert. Takk for at du svarte :-).Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Abilify er på "gruppebasis" (altså et gjennomsnitt av mange forsøkskaniner) en "svak" medisin, men den kan selvsagt være effektiv for mange, og jeg tror det er sjeldent den ikke har noen som helst virkning på psyken... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Abilify er på "gruppebasis" (altså et gjennomsnitt av mange forsøkskaniner) en "svak" medisin, men den kan selvsagt være effektiv for mange, og jeg tror det er sjeldent den ikke har noen som helst virkning på psyken... Takk for opplysningen ;-). Det betyr kanskje at mange vil trenge stor dose av denne medisinen, eller har ikke det noen sammenheng med effekt? Kanskje et poeng å måle serumkonsentrasjonen om det er mulig? Tror egentlig jeg forbrenner medisiner på en spesiell måte. Målte engang serumkonsentrasjon på et annet AP, og dette var 0,000. Jeg garanterte at jeg hadde tatt medisinen min hele tiden, men vet ikke om legen trodde meg. Fikk injeksjoner en peride etterpå. Jeg lyger ikke, så det må være noe galt med opptaket eller noe?Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Takk for opplysningen ;-). Det betyr kanskje at mange vil trenge stor dose av denne medisinen, eller har ikke det noen sammenheng med effekt? Kanskje et poeng å måle serumkonsentrasjonen om det er mulig? Tror egentlig jeg forbrenner medisiner på en spesiell måte. Målte engang serumkonsentrasjon på et annet AP, og dette var 0,000. Jeg garanterte at jeg hadde tatt medisinen min hele tiden, men vet ikke om legen trodde meg. Fikk injeksjoner en peride etterpå. Jeg lyger ikke, så det må være noe galt med opptaket eller noe? Jeg tror ikke det hjelper å øke dosen over en viss grense, men kan ikke si det sikkert... Hvilket medikament var dette? Høres merkelig ut. 0 Siter
slabbedask Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Takk for opplysningen ;-). Det betyr kanskje at mange vil trenge stor dose av denne medisinen, eller har ikke det noen sammenheng med effekt? Kanskje et poeng å måle serumkonsentrasjonen om det er mulig? Tror egentlig jeg forbrenner medisiner på en spesiell måte. Målte engang serumkonsentrasjon på et annet AP, og dette var 0,000. Jeg garanterte at jeg hadde tatt medisinen min hele tiden, men vet ikke om legen trodde meg. Det var ikke rett og slett feil på målingen da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Jeg tror ikke det hjelper å øke dosen over en viss grense, men kan ikke si det sikkert... Hvilket medikament var dette? Høres merkelig ut. Trilafon 12 mg, mener jeg det var. Tok prøven 12 timer etter inntak = 0.Anonymous poster hash: c1a13...1ad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.