Gå til innhold

graviditet og astma

Anbefalte innlegg

Gjest jegventende

Jeg er gravid i uke 30 og fikk for ca en måned siden diagnosen astma. For dette har jeg fått symbicort 160/4,5 som jeg må ta to inhalasjoner av morgen og to kveld. Er veldig fornøyd og stoler på min lege... MEN føler at jeg virkelig trenger å høre fra andre om dette er riktig og/eller skadelig. Min lege mener det er farligere for fosteret om jeg ikke går på medisiner... men jeg har ikke anfall og lignende. Når jeg nå først må gå på disse medisinene.... ut svangerskapet ser det ut til..... ER DETTE SKADELIG FOR FOSTERET OG PÅ HVILKEN MÅTE? Ser i pakningsvedlegget at det er "potensiell risiko",...... trenger virkelig et ærlig svar på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39581-graviditet-og-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...