Gå til innhold

Julegave fra besteforeldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har de god råd?

De har dårligere råd nå som de nettopp har førtidspensjonert seg.... Vi tre døtre har sagt at de ikke må gi mer enn lommeboka tillater, og jeg tror nok dette gjør et bra innhogg i lommebøkene deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tiåring pleier å få en hjemmestrikket genser, og noen ganger får han en liten leke i tillegg. Vet ikke hva det tilsvarer i kroner?

Det er en fin gave :) slike gaver liker jeg - tanken som teller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tre barn får 500 kr hver inn på konto i julegave fra min svigermor. Og så får de julegave til ca 500 kr hver fra mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre (og svigerforeldre) har ingen fast sum/begrensning når det gjelder gaver. Noen ganger kan det være gave® for et par hundre, andre ganger for 1000 og mer, avhengig av hva de kommer på å gi. De har ikke mange barnebarn. Slik har det bestandig vært med gaver jeg får fra dem også.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ligget på rundt 3-500,- pr. barn, også fra bonusbesteforeldre, noen ganger penger, noen ganger får jeg beskjed om å kjøpe noe fra min far og hans samboer. :) Vi voksne ungene er fast bestemte på at vi ikke skal ha noe, vi har absolutt alt vi trenger og de har barnebarn og oldebarn i hauger og lader som de heller kan bruke pengene på. Men de får en gave av oss da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...