Gå til innhold

Slik gikk det med Snåsamannens spådommer


christensen1365381166

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jo ikke cupfinaleresultatet det vanskeligste å få riktig.  Der er det jo 50% sjanse for å gjette vinneren, uansett hvilken metode man bruker.  Nå spiller de jo ikke omkamp lenger heller, så uavgjort er ikke noe alternativ.  Så jeg vet ikke om sportssektoren er hans sterkeste, akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodd at snåsamannen var kjent for evne til å få folk friske, ikke evne til forutsigelser.



Anonymous poster hash: e9f2e...555
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodd at snåsamannen var kjent for evne til å få folk friske, ikke evne til forutsigelser. Anonymous poster hash: e9f2e...555

Mannen er en bløffmaker, og omtrent like god på begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er en bløffmaker, og omtrent like god på begge deler.

 

Så mye som du har postet her om dette, har vel alle fått med seg akkurat det. Det er mer interessant å se begrunnelser for hvorfor, ikke at noen tror at alle som mangler naturvitenskaplige begrunnelser/beviser er bløffmakere.

Anonymous poster hash: 1a2fa...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

kke at noen tror at alle som mangler naturvitenskaplige begrunnelser/beviser er bløffmakere.

 

 

Det er nettopp da man er en bløffmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Guds veier er uransakelige, det kan vi enes om.

 

Helt personlig syns jeg det mest underlige er hvorfor i alle dager får disse healerene kraft nok til å kurere magevondt og hodepine, men ikke kan helbrede.. kreft, aids og slike ting som virkelig kunne hjulpet på.

 

Mens vi tenker på det, hvorfor Snåsamannen ? Hvorfor i alle dager skal Gud gi helbredelseskrefter til et par folk oppi dalom, langt vekk fra folk flest ? Hvorfor ikke for eksempel gi total helbredelse til alle sykepleier, leger og helsepersonell ?

 

Og når jeg tenker på det i det store og hele, hvorfor HA disse sykdommene vi trenger å kureres for i det hele tatt ? Kan man gi mennesker evne til å helbrede småplager, hvorfor ikke remodifisere menneskekroppen til ikke ha disse plagene i det hele tatt ?

 

Nei, det blir for store og kompliserte spørsmål for meg altså. Den enkle forklaringen hadde selvfølgelig vært at det er bare tull og sprøyt, men vi ser ikke etter de lette forklaringene, gjør vi ? Så da kan vi undres litt i stedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...