Gå til innhold

Snåsamannen: – Jeg er blitt millionær


christensen1365381166

Anbefalte innlegg

christensen1365381166

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/snaasamannen-jeg-er-blitt-millionaer-3525632.html

 

Det forteller 85-åringen til Dagbladet.

Dermed har trønderen til salt i maten – og vel så det. Men pengene bryr han seg ikke om.

– Jeg er blitt millionær, men det spiller jo ingen rolle når du er 85 år. Det er bare tull, folk kommer og skal plassere pengene mine forskjellige steder: For å være ærlig, så tjente jeg 3.1 millioner kroner på den siste boka og det er mye penger det, men da kommer idiotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Captain Cheeseheart
– Når konserten er som en hyllest til et av de bemerkelsesverdige menneskene vi har i dette landet, nemlig Joralf Gjerstad så gir det en helt annet dimensjon. Det blir større enn oss selv, noe han også er, sa Hanne Krogh den gang.

 

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Snåsajesusen kan ihvertfall helbrede lommeboka si, det skal han ha.

 

Han trenger ikke gryn, han er jo større enn oss. Vi, vi er simple gryn-opptatte svin. All bow to the great Snåsa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/snaasamannen-jeg-er-blitt-millionaer-3525632.html

 

Det forteller 85-åringen til Dagbladet.

Dermed har trønderen til salt i maten – og vel så det. Men pengene bryr han seg ikke om.

– Jeg er blitt millionær, men det spiller jo ingen rolle når du er 85 år. Det er bare tull, folk kommer og skal plassere pengene mine forskjellige steder: For å være ærlig, så tjente jeg 3.1 millioner kroner på den siste boka og det er mye penger det, men da kommer idiotene.

Noen må være stinn i penger og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men pengene bryr han seg ikke om. Jeg er blitt millionær, men det spiller jo ingen rolle når du er 85 år

 

Regner med at han gir dem bort da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig nå.. legger dere labbene på snåsagullet uten Hans velsignelse ender dere opp forbannet a la Barbosa & Co i første Pirates of the Carribean filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Forsiktig nå.. legger dere labbene på snåsagullet uten Hans velsignelse ender dere opp forbannet a la Barbosa & Co i første Pirates of the Carribean filmen.

 

Det gjør man uansett om Han velsigner det eller ikke - for det er uansett ikke pepperkaker som er ærlig og redelig tjent - og de smaker som kjent ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stormen nærmer seg.. på tide å be til Store Snåsa om tilgivelse før det er for sent. Dette er Hans dom over grådige idioter og andre troløse som nå skal vaskes bort. repent, repent ye fools!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormen nærmer seg.. på tide å be til Store Snåsa om tilgivelse før det er for sent. Dette er Hans dom over grådige idioter og andre troløse som nå skal vaskes bort. repent, repent ye fools!

Skjelver i buksene :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...