Gå til innhold

NHD: Eksperthjelp, finnes det en "angreknapp"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på eksperthjelp.no og stilte et spørsmål til deg. Nå angrer jeg veldig på at jeg i det hele tatt stilte dette. I tillegg er jeg livredd for at mailen jeg sendte vil komme i retur med svar og at noen annen kan komme til å lese den.

Er litt variabel i formen og ser ikke alltid konsekvensene av det jeg gjør. Nå er jeg langt nede og betaler gjerne mye for å få stoppet det spørsmålet. Kan jeg kontakte deg på noe vis? Kan jo ikke legge ut navnet mitt her heller. Please?

Anonymous poster hash: 53670...e31
Skrevet

Jeg var inne på eksperthjelp.no og stilte et spørsmål til deg. Nå angrer jeg veldig på at jeg i det hele tatt stilte dette. I tillegg er jeg livredd for at mailen jeg sendte vil komme i retur med svar og at noen annen kan komme til å lese den.

Er litt variabel i formen og ser ikke alltid konsekvensene av det jeg gjør. Nå er jeg langt nede og betaler gjerne mye for å få stoppet det spørsmålet. Kan jeg kontakte deg på noe vis? Kan jo ikke legge ut navnet mitt her heller. Please?

Anonymous poster hash: 53670...e31

Vil bare betrygge deg litt, det er bare du og nhd som ser det du har skrevet på eksperthjelp. Slapp av.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noen angreknapp. Jeg kan trygge deg på at det er ingen annen som får lese spørsmål og svar.

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noen angreknapp. Jeg kan trygge deg på at det er ingen annen som får lese spørsmål og svar.

Kommer ikke svaret på mail da?

Anonymous poster hash: 0f871...91d

Skrevet

Nei. Du får bare en mail om at det kan leses der :-)

Takk, ble 10 kilo lettere nå B)

Anonymous poster hash: 0f871...91d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...