AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Fikk svaret ditt på epost. Trasig at du opplever dette. Neste skritt er å adressere klagen til NAV-lederen på kontoret via brev eller Kontaktsenteret , da har vedkommende 48 timer på seg til å svare . Ang andre anklager, bør du adressere dem til rette vedkommende. Nå har jeg for lengst fått de pengene jeg skulle ha, og nå orker jeg ikke mer klaging. Men takk for svar. Anonymous poster hash: 65ec6...57b 0 Siter
Angustia1 Skrevet 1. juni 2014 Skrevet 1. juni 2014 Nå har jeg for lengst fått de pengene jeg skulle ha, og nå orker jeg ikke mer klaging. Men takk for svar. Anonymous poster hash: 65ec6...57b OK, så svaret ditt i dag og svarte deretter. Har du fått pengene for lengst, er det neppe grunnlag for å klage (annet enn på evt dårlig service).... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.