Gå til innhold

Goodbye NAV!


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svaret ditt på epost. Trasig at du opplever dette.  :angry:

 Neste skritt er å adressere klagen til NAV-lederen på kontoret via brev eller Kontaktsenteret , da har vedkommende 48 timer på seg til å svare .

 

Ang andre anklager, bør du adressere dem til rette vedkommende.

 

Nå har jeg for lengst fått de pengene jeg skulle ha, og nå orker jeg ikke mer klaging. Men takk for svar.

Anonymous poster hash: 65ec6...57b

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    19

  • AnonymBruker

    10

  • Angustia1

    7

  • Captain Cheeseheart

    5

Skrevet

 

Nå har jeg for lengst fått de pengene jeg skulle ha, og nå orker jeg ikke mer klaging. Men takk for svar.

Anonymous poster hash: 65ec6...57b

 

 

OK, så svaret ditt i dag og svarte deretter. Har du fått pengene for lengst, er det neppe grunnlag for å klage (annet enn på evt dårlig service)....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...