Glitter Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars Jeg får ECT, men påsken kommer i veien så må vente til etterpå. Det pluss fotfølge blit veldig langdrygt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg får ECT, men påsken kommer i veien så må vente til etterpå. Det pluss fotfølge blit veldig langdrygt. Ja må være slitsomt å ha fotfølge men det er vel nødvendig når du har det som nå. 0 Siter
Glitter Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars stjernestøv skrev (17 minutter siden): Ja må være slitsomt å ha fotfølge men det er vel nødvendig når du har det som nå. Mulig det. Jeg vet ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Glitter skrev (5 minutter siden): Mulig det. Jeg vet ikke. De hadde ikke gjort det ellers, håper du får det bedre snart ❤️ 0 Siter
Glitter Skrevet 25. mars Forfatter Skrevet 25. mars stjernestøv skrev (3 minutter siden): De hadde ikke gjort det ellers, håper du får det bedre snart ❤️ Takk. ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Hvorfor må du ha fotfølge? Anonymkode: cab67...fb1 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor må du ha fotfølge? Anonymkode: cab67...fb1 Ønsker ikke gå inn på det. Men det er en vurdering de har gjort. Til og med om natten sitter de i rommet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor må du ha fotfølge? Anonymkode: cab67...fb1 Ikke vanskelig å tenke seg til.... Anonymkode: 4ed05...80b 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke vanskelig å tenke seg til.... Anonymkode: 4ed05...80b Hvorfor er det det? 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Glitter skrev (20 timer siden): Jeg får ECT, men påsken kommer i veien så må vente til etterpå. Det pluss fotfølge blit veldig langdrygt. Samtidig så har du jo nå en veldig god mulighet til å gjøre noen aktiviteter sammen med personalet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Glitter skrev (11 minutter siden): Hvorfor er det det? Ingen får fotølge hvis ikke de er alvorlig suicidale og kan finne på å gjøre selvmordsforsøk når som helst.... Anonymkode: 4ed05...80b 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars frosken skrev (21 minutter siden): Samtidig så har du jo nå en veldig god mulighet til å gjøre noen aktiviteter sammen med personalet. Har ikke utgang. Eneste å gjøre er å fargelegge liksom.. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen får fotølge hvis ikke de er alvorlig suicidale og kan finne på å gjøre selvmordsforsøk når som helst.... Anonymkode: 4ed05...80b Åja. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Glitter skrev (4 timer siden): Har ikke utgang. Eneste å gjøre er å fargelegge liksom.. Pusle, male, perle, lære seg å hekle eller strikke en klut, lage ny spilleliste på spotify, spør om du kan få lage noe på kjøkken 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Glitter skrev (4 timer siden): Har ikke utgang. Eneste å gjøre er å fargelegge liksom.. Får du gå ut med personal? Anonymkode: 1f28f...fe5 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Fru2020 skrev (18 minutter siden): Pusle, male, perle, lære seg å hekle eller strikke en klut, lage ny spilleliste på spotify, spør om du kan få lage noe på kjøkken Fargela litt i stad. Vi får ikke kommet inn på kjøkkenet. Er ikke maling, peiling eller utstyr til strikking og hekling her. Kunne strikket noe, men de har ikke. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Får du gå ut med personal? Anonymkode: 1f28f...fe5 Nei. 0 Siter
Sokk Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Glitter skrev (7 minutter siden): Fargela litt i stad. Vi får ikke kommet inn på kjøkkenet. Er ikke maling, peiling eller utstyr til strikking og hekling her. Kunne strikket noe, men de har ikke. Nei. Kanskje din mor kan komme innom med det du trenger, hvis det er en aktivitet du kan tenke deg? 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars (endret) Sokk skrev (59 minutter siden): Kanskje din mor kan komme innom med det du trenger, hvis det er en aktivitet du kan tenke deg? Kan vurdere det i påsken. Vet bare ikke hvordan instruere henne i hva jeg vil strikke på/med. Nå er det kanskje gode nyheter. Skal ta blodprøver i morgen for å starte opp ECT neste uke i stedet for etter påske. Men bare kanskje. Nå får jeg ikke en gang lov til å tenke fint om ungene av stemmene. Endret 26. mars av Glitter 0 Siter
Fru2020 Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Glitter skrev (51 minutter siden): Kan vurdere det i påsken. Vet bare ikke hvordan instruere henne i hva jeg vil strikke på/med. Nå er det kanskje gode nyheter. Skal ta blodprøver i morgen for å starte opp ECT neste uke i stedet for etter påske. Men bare kanskje. Nå får jeg ikke en gang lov til å tenke fint om ungene av stemmene. Strikk deg noen kluter. Det krever ikke så mye hjernekapasitet. Og så kan du strikke med et hvilket som helst bomullsgarn som kan vaskes på 60 grader. Pinnenummeret står jo på garnet så det finner hun utav. Det kan bli en lang påske hvis du ikke legger opp til en form for aktivitet. 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars Forfatter Skrevet 26. mars Fru2020 skrev (27 minutter siden): Strikk deg noen kluter. Det krever ikke så mye hjernekapasitet. Og så kan du strikke med et hvilket som helst bomullsgarn som kan vaskes på 60 grader. Pinnenummeret står jo på garnet så det finner hun utav. Det kan bli en lang påske hvis du ikke legger opp til en form for aktivitet. Det er sant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.