Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ECT, men påsken kommer i veien så må vente til etterpå. Det pluss fotfølge blit veldig langdrygt. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Jeg får ECT, men påsken kommer i veien så må vente til etterpå. Det pluss fotfølge blit veldig langdrygt. 

Ja må være slitsomt å ha fotfølge men det er vel nødvendig når du har det som nå. 

Skrevet
stjernestøv skrev (17 minutter siden):

Ja må være slitsomt å ha fotfølge men det er vel nødvendig når du har det som nå. 

Mulig det. Jeg vet ikke. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Mulig det. Jeg vet ikke. 

De hadde ikke gjort det ellers, håper du får det bedre snart ❤️ 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

De hadde ikke gjort det ellers, håper du får det bedre snart ❤️ 

Takk. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du ha fotfølge?

Anonymkode: cab67...fb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ønsker ikke gå inn på det. Men det er en vurdering de har gjort. Til og med om natten sitter de i rommet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ikke vanskelig å tenke seg til....

Anonymkode: 4ed05...80b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke vanskelig å tenke seg til....

Hvorfor er det det? 

Skrevet
Glitter skrev (20 timer siden):

Samtidig så har du jo nå en veldig god mulighet til å gjøre noen aktiviteter sammen med personalet. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er det det? 

Ingen får fotølge hvis ikke de er alvorlig suicidale og kan finne på å gjøre selvmordsforsøk når som helst....

Skrevet
frosken skrev (21 minutter siden):

Samtidig så har du jo nå en veldig god mulighet til å gjøre noen aktiviteter sammen med personalet. 

Har ikke utgang. Eneste å gjøre er å fargelegge liksom..

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ingen får fotølge hvis ikke de er alvorlig suicidale og kan finne på å gjøre selvmordsforsøk når som helst....

Åja. 

Skrevet
Glitter skrev (4 timer siden):

Pusle, male, perle, lære seg å hekle eller strikke en klut, lage ny spilleliste på spotify, spør om du kan få lage noe på kjøkken

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (4 timer siden):

Får du gå ut med personal?

Anonymkode: 1f28f...fe5

Skrevet
Fru2020 skrev (18 minutter siden):

Pusle, male, perle, lære seg å hekle eller strikke en klut, lage ny spilleliste på spotify, spør om du kan få lage noe på kjøkken

Fargela litt i stad. Vi får ikke kommet inn på kjøkkenet. Er ikke maling, peiling eller utstyr til strikking og hekling her. Kunne strikket noe, men de har ikke. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Får du gå ut med personal?

Anonymkode: 1f28f...fe5

Nei. 

Skrevet
Glitter skrev (7 minutter siden):

Fargela litt i stad. Vi får ikke kommet inn på kjøkkenet. Er ikke maling, peiling eller utstyr til strikking og hekling her. Kunne strikket noe, men de har ikke. 

Nei. 

Kanskje din mor kan komme innom med det du trenger, hvis det er en aktivitet du kan tenke deg? 

Skrevet (endret)
Sokk skrev (59 minutter siden):

Kanskje din mor kan komme innom med det du trenger, hvis det er en aktivitet du kan tenke deg? 

Kan vurdere det i påsken. Vet bare ikke hvordan instruere henne i hva jeg vil strikke på/med. 

Nå er det kanskje gode nyheter. Skal ta blodprøver i morgen for å starte opp ECT neste uke i stedet for etter påske. Men bare kanskje. 

Nå får jeg ikke en gang lov til å tenke fint om ungene av stemmene. 

Endret av Glitter
Skrevet
Glitter skrev (51 minutter siden):

Kan vurdere det i påsken. Vet bare ikke hvordan instruere henne i hva jeg vil strikke på/med. 

Nå er det kanskje gode nyheter. Skal ta blodprøver i morgen for å starte opp ECT neste uke i stedet for etter påske. Men bare kanskje. 

Nå får jeg ikke en gang lov til å tenke fint om ungene av stemmene. 

Strikk deg noen kluter. Det krever ikke så mye hjernekapasitet. Og så kan du strikke med et hvilket som helst bomullsgarn som kan vaskes på 60 grader. Pinnenummeret står jo på garnet så det finner hun utav.

Det kan bli en lang påske hvis du ikke legger opp til en form for aktivitet.

Skrevet
Fru2020 skrev (27 minutter siden):

Strikk deg noen kluter. Det krever ikke så mye hjernekapasitet. Og så kan du strikke med et hvilket som helst bomullsgarn som kan vaskes på 60 grader. Pinnenummeret står jo på garnet så det finner hun utav.

Det kan bli en lang påske hvis du ikke legger opp til en form for aktivitet.

Det er sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...