pinnedyr Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Kommer jeg til å bli kvalt av mitt eget svelg? Når jeg svelger går det ikke Ann å puste, men jeg er redd for at når jeg svelger så vil svelginga gå i vranglås og jeg ikke får puste. Kan det skje? Og i tillegg får jeg pustebesværfornemmelser når jeg er blandt folk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Kommer jeg til å bli kvalt av mitt eget svelg? Når jeg svelger går det ikke Ann å puste, men jeg er redd for at når jeg svelger så vil svelginga gå i vranglås og jeg ikke får puste. Kan det skje? Og i tillegg får jeg pustebesværfornemmelser når jeg er blandt folk. Høres ut som angst. 0 Siter
pinnedyr Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Skrevet 3. desember 2013 Høres ut som angst. Det rare er at jeg får på fluoxetin mot angst, 80 mg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Det rare er at jeg får på fluoxetin mot angst, 80 mg. Du kan jo ta det opp med behandleren din. Virker medisinen mot andre angst symptomer? 0 Siter
pinnedyr Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Skrevet 3. desember 2013 Du kan jo ta det opp med behandleren din. Virker medisinen mot andre angst symptomer? De virker mot dødsangsten min som jeg hadde. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 De virker mot dødsangsten min som jeg hadde. Det er jo kjempebra. Men det er ikke sikkert de virker på alle symptomer, men ta det opp med behandleren din du. Jeg vet i alle fall at av angst får man pusteproblemer. 0 Siter
Joanas Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Jeg kan gi deg et praktisk tips, som jeg har lært, og som virker på meg. Sett deg på en stol med ett glass kaldt vann. (Rekkefølgen nå er viktig) Pust inn gjennom nesen og hold pusten Ta en slurk vann og svelg Pust rolig ut Slapp av Det hjelper musklaturen som strammer seg, til å slippe tak. Kan gjentas et par ganger. Prøv, se om det virker, det er ikke farlig 0 Siter
pinnedyr Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Skrevet 3. desember 2013 Jeg kan gi deg et praktisk tips, som jeg har lært, og som virker på meg. Sett deg på en stol med ett glass kaldt vann. (Rekkefølgen nå er viktig) Pust inn gjennom nesen og hold pusten Ta en slurk vann og svelg Pust rolig ut Slapp av Det hjelper musklaturen som strammer seg, til å slippe tak. Kan gjentas et par ganger. Prøv, se om det virker, det er ikke farlig Takk for råd. Jeg skal prøve det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.