Gå til innhold

... hva gjøre?


Caylee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

.. da jeg prøvde kutte dypt for å treffe pulsåren så så jeg tilslutt muskelen min. når jeg bevegde hånden kunne jeg se muskelen bevege seg der inne. og så traff jeg noe kjempehardt det gjorde jævlig vondt. det er smerten jeg er redd for:(

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ødelegget livet mitt. og rakket ned på meg. da jeg satt der blodig mitt i en blodhaug bare lo de. "Haha det er rødt overalt". da jeg var ærlig stengte de meg inn på et rom og ville ikke slippe meg ut før jeg sa jeg ikkwe ville dø lenger. da jeg ville være i fred fulgte de etter meg. og da jeg ville slippe unna alt ringte de politiet og bærte meg opp. fy fader. Har ikke tenkt på dette på lenge men når jeg tenker på det må jeg spy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ødelegget livet mitt. og rakket ned på meg. da jeg satt der blodig mitt i en blodhaug bare lo de. "Haha det er rødt overalt". da jeg var ærlig stengte de meg inn på et rom og ville ikke slippe meg ut før jeg sa jeg ikkwe ville dø lenger. da jeg ville være i fred fulgte de etter meg. og da jeg ville slippe unna alt ringte de politiet og bærte meg opp. fy fader. Har ikke tenkt på dette på lenge men når jeg tenker på det må jeg spy..

Jeg tror det er ganske mange som har tilsvarende erfaringer fra innleggelser hvor de har vært utagerende. På den ene siden så kan man si at de fleste tiltakene sannsynligvis var nødvendige for at du skulle overleve, på den andre siden tror jeg du gjerne skulle ha vært foruten mange av opplevelsene. Utagering fremprovoserer ofte mye rart også i de ansatte, og ikke sjelden utsettes pasienter for "straffende" reaksjoner kamuflert som "nødvendige tiltak".

 

Uansett, så har det som har skjedd skjedd. Utfordringen din nå er å få orden på livet ditt, komme deg videre i retning av å bli et voksent og selvstendig individ.

 

Jeg tror det er svært viktig at du følger opp skolen, - og jeg synes også du burde gått til regelmessige samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

motorPrøysen

Enig med frosken. Du bør ikke avvise alt som har med psykiatri å gjøre pga. de negative opplevelsene du hadde da du ble innlagt. Ut fra det du har skrevet her inne tenker jeg at du trenger psykiatrisk behandling.

 

Du bør vurdere jenvlig samtaleterapi hos en psykolog eller en psykiater. Fastlegen kan henvise deg. Det kan også være lurt  å sette deg inn i forskjellen mellom psykodynamisk terapi og kognitiv terapi og velge den retningen du føler passer deg best. 

 

http://www.instpsyk.no/

http://www.kognitiv.no/

 

Begge nettstedene har lister over terapeuter etter bosted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske mange som har tilsvarende erfaringer fra innleggelser hvor de har vært utagerende. På den ene siden så kan man si at de fleste tiltakene sannsynligvis var nødvendige for at du skulle overleve, på den andre siden tror jeg du gjerne skulle ha vært foruten mange av opplevelsene. Utagering fremprovoserer ofte mye rart også i de ansatte, og ikke sjelden utsettes pasienter for "straffende" reaksjoner kamuflert som "nødvendige tiltak".

 

Uansett, så har det som har skjedd skjedd. Utfordringen din nå er å få orden på livet ditt, komme deg videre i retning av å bli et voksent og selvstendig individ.

 

Jeg tror det er svært viktig at du følger opp skolen, - og jeg synes også du burde gått til regelmessige samtaler.

Holder på å gjøre istand presentasjon til sosiologi muntlig nå. Skolen må jeg bare klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med frosken. Du bør ikke avvise alt som har med psykiatri å gjøre pga. de negative opplevelsene du hadde da du ble innlagt. Ut fra det du har skrevet her inne tenker jeg at du trenger psykiatrisk behandling.

 

Du bør vurdere jenvlig samtaleterapi hos en psykolog eller en psykiater. Fastlegen kan henvise deg. Det kan også være lurt  å sette deg inn i forskjellen mellom psykodynamisk terapi og kognitiv terapi og velge den retningen du føler passer deg best. 

 

http://www.instpsyk.no/

http://www.kognitiv.no/

 

Begge nettstedene har lister over terapeuter etter bosted. 

jeg prøvde psykolog en gang etter jeg var skrevet ut, han trodde jeg hadde forskjellige personligheter så etter timen løp jeg gråtende ut. jeg har bare dårlig erfaring med psykologer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å gjøre istand presentasjon til sosiologi muntlig nå. Skolen må jeg bare klare.

Lykke til med presentasjonen:-) Hvilket tema skal den handle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med presentasjonen:-) Hvilket tema skal den handle om?

Tusen takk ^^ må kunne helt utenat. det er tentamen.. det handler om assimilering, segregering og integrering  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg gikk på skole også, og fikk til det.  :)

 

Tror ikke noe på at du ikke fikk til skolen, du virker mer kunnskapsrik og analytisk enn de fleste som fikk til skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står respekt at du klarer skolen, stå på videre :) . Sikkert greit å ha en utdannelse.

Tusen takk! Skole er det eneste som holder meg nogenlunde oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Tror ikke noe på at du ikke fikk til skolen, du virker mer kunnskapsrik og analytisk enn de fleste som fikk til skolen

 

Hihihi, du vet å sjarmere gutta du.  ;)

 

Nei, men kanskje det ja, men det er jo flere ting enn det som kreves...

 

Nå har jeg lyst til å begynne igjen.  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...