Gå til innhold

Ubehag etter opperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble i forrige uke operert pga "Krummerik". HAr i ettertid hatt litt vondt i såra, stinga, men dette er vel normalt så snart etter inngrepet.

Hovedproblemet mitt er at jeg etter inngrepet har jeg våknet opptil 3-5 ganger hver natt med skikkelig "morrabrød" og naturligvis smerter pga av det er sårt. Hvorfor skjer dette. KAn ikke huske at jeg har vært plaga med noe slikt tidligere(antall ganger og at jeg våkner av dette)

Trygve Talseth, Urolog
Skrevet

Det er en naturlig del av søvnen at man får ereksjon med jevne mellomrom. Vanligvis våkner du vel ikke av det. Nå har du antagelig smerter ved ereksjon - da våkner du.

Det er ingen grunn til å tro aat operasjonen gir deg mer smerter, men nå merker du det mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...