vilde2002 Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 La inn 240 cc silikoninnlegg i brystene for fire år siden. Jeg er nå gravid, og ønsker å amme barnet, men jeg har lest at ca. 50% av de som ammer med silikoninnlegg får harde proteser !? Stemmer dette ? En annen ting er vel at dersom de skiftes ut vil de nye lett kapsles inn pga irritert vev, eller ??? Viktig for meg å vite dette, da jeg ikke orker brystene mine uten "fyll"... 0 Siter
Gjest ulline Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 Har ikke svar på spm ditt, men lurer på om du kan svare på noe? Hadde du veldig små bryster før du la inn proteser? Vet alle rundt deg om at du har gjort det, merker folk det liksom? Hva synes de så i tilfelle om det? 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 9. desember 2001 Skrevet 9. desember 2001 Mitt råd til deg er: Glem at du har proteser og gled deg olver graviditeten og ammingen. Protesene har ingen uheldige virkninger på ammingen osv. Antagelig skjer det heller ingen ting med protesene. Hvis du mot formodning skulle merke endring etterat brystene er blitt tilbakedannet etter ammingen, kan du snakke med plastikkirurgen og diskutere saken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.