AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg gjør DÅRLIGE valg og har empiri for det. Likevel er det mange valg som må tas i usikkerhet og nå har jeg altså tatt et valg. Sakens kjerne er at jeg ble så seksuelt tent på min terapeut at jeg ikke maktet å gå til han mer. Hver eneste time satt jeg bare å fantaserte om å ha sex med han. I begynnelsen tenkte jeg at det kom til å gå over, men mine seksuelle impulser ovenfor min terapeut ble bare sterkere og sterkere. Jeg forøkte å ta dette opp med psykologen min ved flere anledninger, men han unngikk temaet helt. Til slutt sa jeg at jeg ikke maktet dette mer og at jeg måtte slutte pga disse følelsene. Han snakket litt med meg om at han ikke kunne ha sex med meg for da ville havne i fengsel og at det ville vært et misbruk ovenfor meg som pasient. Hele samtalen varte kanskje fem minutt før han gikk over på et nytt tema. Med andre ord var det lite hjelp. Etter timen bestemte jeg meg for å avslutte. Jeg må ha avstand fra han for det føles som en besettelse. Han virket litt skuffet og sjokkert over mitt valg. Men hva skulle jeg gjort annerledes? Jeg vet at jeg har nytte av hans hjelp og at jeg trenger behandling, men jeg makter ikke ha det sånn lenger. Han er i tankene mine dag og natt og det er utholdelig. Gjorde jeg er dårlig valg igjen? Jeg merker at jeg savner han og muligheten for å ha kontakt med han...Sukk.. Anonymous poster hash: 9ed26...180 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du gjør jo ikke et dårlig valg selv om du blir seksuelt tent av din behandler? Man kan jo bli seksuelt tent av hvem som helst, men det betyr ikke det samme som at du nødvendigvis kan ha sex med vedkommende? Det er noe helt allmennmennskelig med det at vi ofte ønsker oss det vi ikke kan få. Jo mer umulig det er, jo mer besatt kan vi faktisk bli. I tillegg er det nok mange jenter som tiltrekkes av det som kan fremstå som en autoritet. Om det er genetisk bestemt (at man ønsker seg en sterk mann) vet jeg ikke, men det er ofte slik. Derfor vil mange ha slike "forbudte" følelser ovenfor terapeuten, sjefen, læreren, legen, etc. Og det er jo ikke noe galt i det i seg selv, men man må også ha forståelse for at det ikke er realistisk. Dine fantasier skal og kan ingen ta fra deg. La de bare være der, men forsøk å få den hjelpen du trenger for dine (øvrige) vanskeligheter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Helvete, sliter med noe lignende jeg og... aner ikke hva jeg skal gjøre, men heller mot å bryte. Det er bare for vondt og jeg trenger ikke mer smerte. Anonymous poster hash: 94fe9...bd7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.