Gå til innhold

- Hijaben er fra himmelen


christensen1365381166

Anbefalte innlegg

christensen1365381166

Det er kvinner fra Somalia, Afghanistan og Irak som bruker fotsid hijab eller niqab. Klesplagg som er så upraktiske at de hverken får fullført introduksjonsprogrammet eller kommer seg jobb.

 

Leder for flyktningtjenesten i Lunnder-kommune: - Det er en utfordring både med renhold og sikkerhet. Det er også en utfordring med arbeid med barn. Det har vi fått noen som har fått praksisplass, men det var vanskelig å delta i alle aktivitetene.

 

Rådmanne i Lunner i Oppslag: - I praksis betyr dette at hvis du tar på deg en stor nok Hijab blir du trygda.

 

Somalisk flyktning: -Hvis jeg ikke får ha på meg fotsid hijab på jobb eller skole blir jeg heller hjemme.

 

Er det riktig at Norge skal importere folk som så aktivt jobber mot integrering og ikke ønsker å bidra positivt til samfunnet? Har vi i det hele tatt råd til dette?

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZjVZ6wPM82I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si meg enig. Her om dagen skvatt jeg da jeg snudde meg og det sto en heldekkende dame ( eller hva det var) heldekt, det så skummelt ut med et par øyne stirrende under hijaben. Ble et øyeblikk redd det kunne være en selvmordsbomber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage min egen religion som krevet at jeg går med finlandshette hele tiden. Ahhhh skal bli digg å leve av trygd a gitt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage min egen nudist-religion og kreve å få gå naken hele tiden. Og så skal jeg kose meg på NAV-penger resten av livet. Det blir herrligt!



Anonymous poster hash: d566c...378
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain Cheeseheart

Jeg skal lage min egen religion som krevet at jeg går med finlandshette hele tiden. Ahhhh skal bli digg å leve av trygd a gitt =)

 

Jeg skal lage min egen nudist-religion og kreve å få gå naken hele tiden. Og så skal jeg kose meg på NAV-penger resten av livet. Det blir herrligt!

 

Hvis dere ønsker dette, gå med finlandshette resten av livet, og gå naken resten av livet, ja, værsågod. Da må det jo være en seriøs sykdom på hjernen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig. Her om dagen skvatt jeg da jeg snudde meg og det sto en heldekkende dame ( eller hva det var) heldekt, det så skummelt ut med et par øyne stirrende under hijaben. Ble et øyeblikk redd det kunne være en selvmordsbomber!

En heldekkende dame?! Hva var det denne damen dekket da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ønsker dette, gå med finlandshette resten av livet, og gå naken resten av livet, ja, værsågod. Da må det jo være en seriøs sykdom på hjernen...

 

Har du ikke humoristisk sans?

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

Hvis dere ønsker dette, gå med finlandshette resten av livet, og gå naken resten av livet, ja, værsågod. Da må det jo være en seriøs sykdom på hjernen...

 

På samme måte som disse muslimene som nekter å gå uten fotsid hijab og niqab også har en seriøs sykdom på hjernen da?

Endret av christensen1365381166
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

På samme måte som disse muslimene som nekter å gå uten fotsid hijab og niqab også har en seriøs sykdom på hjernen da?

 

Nei. Jeg syns du sa det var kvinneundertrykkende? Men, det er for å lure til seg trygd i tillegg, da? Er det sånn jeg skal forstå deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg syns du sa det var kvinneundertrykkende? Men, det er for å lure til seg trygd i tillegg, da? Er det sånn jeg skal forstå deg?

Næmmen! Ventet ikke å se deg her i dag. Vil de ikke utestenge deg, altså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Næmmen! Ventet ikke å se deg her i dag. Vil de ikke utestenge deg, altså? :)

 

Tydeligvis ikke!  :o Jeg bare forsøkte å logge inn i dag morges, og jeg bare "hva er det som foregår?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Du er fanget. :)

 

Jeg er fanget i potetgullposen, det er det jeg er!  :o Lurer på om jeg skal gi resten til småfuglene, for jeg kjøpte en 400 g - pose, og har glefset i meg 100 g allerede. Men må nevnes at jeg er litt kvalm nå da. Mett, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En overdose potetgull av og til gjør vel ingen større skade. Godt er det i alle fall. Jeg har lyst til å prøve å lage eget. Det har jeg aldri gjort før, men det bør være ganske enkelt. Krydderblandingen, det er det som blir utfordringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen! Ventet ikke å se deg her i dag. Vil de ikke utestenge deg, altså? :)

 

Jeg var 99.99% sikker på at han var utestengt så jeg lagde en RIP Captain Cheeseheart tråd, men den ble slettet. Makan til snille mods skal man lete lenge etter

Endret av schizoid1337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...