Gjest Gutt 20 Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 Hei! Nå skal dere høre. Jeg fikk fast forhold for 1 og et halvt år siden. Med en gang etter vi begynte å ha regelmessig seksuell omgang fikk jeg kløe på penishodet. Rødt og betent, med prikker som ligner småe kviser. Det legger seg som noe ostelignende rundt penishodet. Jeg gar hørt at dette er tegn på dårlig hygiene, men det nekter jeg å tro da jeg bruker intimsåpe og er veldig nøye med vask av ubderlivet. Det jeg lurer på, er om dette kan ha noe med at kjæresten min på dette tidspunktet hadde en soppinfeksjon i magen som het CANDIDA? Kan det påvirke? Etter ei stund gikk plagene over, å nå har jeg fått de tilbake. Nå har kjæresten min fått urinveisinfeksjon og går på pencilin. Kan dette ha noe med problemet mitt å gjøre? Jeg synes dette er meget ubekvemt, og jeg håper dere kan hjelpe meg med "problemet". Det klør på penishodet, og når jeg tar borti det - er det akkurat som jeg klør av død hud. Det jeg vet med 100% sikkerhet, er at dette ikke er en kjønnsykdom. Da hverken jeg eller min partner har hatt seksuell omgang utenfor forholdet, og vi begge har blitt sjekket seneste det siste halvåret. Altså. Kan denne kløen ha noe med Candida, og eller urinveisinfeksjon?! På forhånd takk! 0 Siter
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 6. desember 2001 Skrevet 6. desember 2001 Det du beskriver kan muligens være en soppinfeksjon med candida. Siden dette plager deg så pass, bør du absolutt oppsøke lege som kan se på det - og evt. gi deg behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.