Gå til innhold

Jeg blir lei meg:(


Caylee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    25

  • Captain Cheeseheart

    15

  • frosken

    2

  • mariaflyfly

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nå må du prøve å mobilisere fornuften i deg.

 

Jeg kan vel bli glad av et bilde av kjæresten min uten at det betyr at jeg kun bryr meg om utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du prøve å mobilisere fornuften i deg.

 

Jeg kan vel bli glad av et bilde av kjæresten min uten at det betyr at jeg kun bryr meg om utseende?

Det er ikke snakk om bare et bilde. Hver gang jeg legger ut et "fint" bilde så begyner han å prate mer med meg enn normalt og sender hjerter. først sier han bildet er fint og så begyner han å prate masse. ellers gjør han det ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager for mange tråder. Så tenkte jeg kunne skrive det her istedenfor. Unnskyld for at jeg skremte dere. Jeg satt med pillesken ved siden av meg.. hadde glasset klart. Men så tenkte jeg... hva med festen jeg skal på? Vennene mine? Hva om jeg overlever og havner på samme somatisk på nytt (så jævlig flaut). Da havner jeg kanskje inn i psykiatrien. Noe jeg absolutt ikke vil. Så jeg valgte å legge esken forsiktig inn i skapet igjen. Og drakk opp saften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager for mange tråder. Så tenkte jeg kunne skrive det her istedenfor. Unnskyld for at jeg skremte dere. Jeg satt med pillesken ved siden av meg.. hadde glasset klart. Men så tenkte jeg... hva med festen jeg skal på? Vennene mine? Hva om jeg overlever og havner på samme somatisk på nytt (så jævlig flaut). Da havner jeg kanskje inn i psykiatrien. Noe jeg absolutt ikke vil. Så jeg valgte å legge esken forsiktig inn i skapet igjen. Og drakk opp saften :)

Jeg synes du skal slutte å komme med alle disse antydningene om selvdestruktivitet. Jeg synes det er hensynsløst mot andre og så avgjort heller ikke til nytte for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal slutte å komme med alle disse antydningene om selvdestruktivitet. Jeg synes det er hensynsløst mot andre og så avgjort heller ikke til nytte for deg.

Så du mener jeg skal dø alene? Ok... det går meg på nervene at jeg har ingen å prate med. Men ingen skjønner en dritt så ikke vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Frosken. Jeg forstår ikke 1) Hvorfor du ønsker å skade deg selv eller dø, og 2) hvorfor du er så ivrig etter å skrive det. Det er ikke noe hyggelig å lese heller.

Neste gang du får en alvorlig impuls om selvdestruktivitet, så oppsøk hjelp. Jeg tror du nå er så dårlig at du virkelig trenger det.

Håper du vil få det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... er du ferdig med alle eksamen/tentamen?

 

Lurer på om jeg skal gå litt på skole i vår!  :o

Nesten. har matte igjen. Den stryker jeg på.. men shit happens..

 

Skal du? Så kult ^^ hvordan skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Frosken. Jeg forstår ikke 1) Hvorfor du ønsker å skade deg selv eller dø, og 2) hvorfor du er så ivrig etter å skrive det. Det er ikke noe hyggelig å lese heller.

Neste gang du får en alvorlig impuls om selvdestruktivitet, så oppsøk hjelp. Jeg tror du nå er så dårlig at du virkelig trenger det.

Håper du vil få det bedre :)

Hvorfor forstår du ikke det?

 

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Nesten. har matte igjen. Den stryker jeg på.. men shit happens..

 

Skal du? Så kult ^^ hvordan skole?

 

Du stryker sikkert ikke, men matte er noe alle må øve på, så du kan jo øve deg mer for å være på den sikre siden.  ;)

 

Blir noe studie, i såfall, er ferdig med VGS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stryker sikkert ikke, men matte er noe alle må øve på, så du kan jo øve deg mer for å være på den sikre siden.  ;)

 

Blir noe studie, i såfall, er ferdig med VGS.

Ja.. det kan jeg jo.. men føler meg ikke i humør til å øve..

 

er du ferdig?? kjempe bra! Da har du kommet langt. Lykke til. er sikker på du vil få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain Cheeseheart

Ja.. det kan jeg jo.. men føler meg ikke i humør til å øve..

 

er du ferdig?? kjempe bra! Da har du kommet langt. Lykke til. er sikker på du vil få det til.

 

Neida, du trenger jo ikke i kveld, det er jo ikke det som er viktig. Det viktige er antall timer du legger ned i det frem til prøven.  :)

 

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du trenger jo ikke i kveld, det er jo ikke det som er viktig. Det viktige er antall timer du legger ned i det frem til prøven.  :)

 

Takk for det!

Prøven er dessverre i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener jeg skal dø alene? Ok... det går meg på nervene at jeg har ingen å prate med. Men ingen skjønner en dritt så ikke vits.

Det er i hvertfall ikke noe poeng å plage andre her inne med din evt. død. Skal du dø, så kan du gjøre det alene. Derimot synes jeg du skal be om hjelp fra psykiatrien, slik at du får en samtalepartner.  Du har jo selv valgt å ikke ha noen å prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Prøven er dessverre i morgen..

 

Sorry, skulle ikke spør om hva faget heter, du ble vel paranoid, hadde jeg blitt i alle fall.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall ikke noe poeng å plage andre her inne med din evt. død. Skal du dø, så kan du gjøre det alene. Derimot synes jeg du skal be om hjelp fra psykiatrien, slik at du får en samtalepartner.  Du har jo selv valgt å ikke ha noen å prate med.

Dø alene? Høres forferdelig trist ut. Uten å ha sagt det til en sjel liksom. En samtalepartner som tror jeg skifter personligheter? Nei takk. Ingen forstår meg. Borsett fra 2 stykk. Begge overleger haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, skulle ikke spør om hva faget heter, du ble vel paranoid, hadde jeg blitt i alle fall.  :P

Med det om du er der mener du? Tanken slo meg faktisk. At dere snart vet hvor jeg går på skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...