Gå til innhold

ferietur for psyken?


sl4ppfisk1

Anbefalte innlegg

ok, jeg har knapt bevegd meg utendørs siste 8-10 årene, fått uføretrygd... livet mitt kan sammenliknes med å sitte på glattcelle i mange år i strekk, kun kontakt med omverdenen via data. Det setter såklart spor. Iløpet av de åra her har jeg gått fra å være delevis aktiv til total inaktiv.

 

jeg føler meg tom innvending og veldig utmatta, orker ikke normal sosial omgang med folk... lurt på om det egentlig kommer av kvikksølv forgiftning eller hva det er, fjernet amalgam plomber og skal til en spesialist på avgiftning på nyåret... så neste år nå er spørsmålet etter dette om jeg skal begynne på skole noe jeg tviler på går så veldig bra hvis den formen her holder seg,eller om jeg skal prøve ferie for å komme meg igang igjen...  Jeg kommer til å treffe folk, ha råd til å finne på ting, noe å glede meg til osv... Her er det ingenting å glede seg til, ingen å treffe, og har ikke råd til å gjøre noe og det stedet jeg bor blir jeg gal av.. Mao en ond sirkel.

 

lurer på om andre her har vært i en liknende situasjon og hvordan dere har opplevd formen etter en lang ferietur?

Endret av sl4ppfisk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...