Gå til innhold

Juletrei i maxitaxi

GoodTimes

Anbefalte innlegg

Vi må ha hjelp til å frakte et 2,5 meters juletre noen kilometer (har ikke bil selv pt). Noen som vet hvor mye dyrere en maxitaxi er enn en vanlig taxi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vanlig taxi med lasteholdere på taket klarer vel fint det? Jeg har mine tvil til at du får ha det med deg inni en maxitaxi... Ser jo stadig vanlige personbiler med juletrær på taket i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanlig taxi med lasteholdere på taket klarer vel fint det? Jeg har mine tvil til at du får ha det med deg inni en maxitaxi... Ser jo stadig vanlige personbiler med juletrær på taket i disse tider.

Taxier har sluttet med takgrinder, eller måter å feste noe på taket med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men nå har taxisentralen svart på mailen min, og sier ar en maxitaxi som skal kjøre tre-fire kilometer med et stort juletre vil koste ca. 450 kroner. Snilt av dem å svare. Og forberedt på å punge ut. I stedet var jeg heldig og en gammel nabo ringte tilfeldigvis om noe annet, og da jeg spurte om han visste hvor dyrt det ble med taxi svarte han at er du gær'n jente, jeg kjører det jeg!

God jul, eller?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

I stedet var jeg heldig og en gammel nabo ringte tilfeldigvis om noe annet, og da jeg spurte om han visste hvor dyrt det ble med taxi svarte han at er du gær'n jente, jeg kjører det jeg!

God jul, eller?

:)

Kjekt!  :)

Bak noen krumkaker til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...