Gå til innhold

B-breparater skrevet ut av psykiatere nhd

inkeink

Anbefalte innlegg

Jeg skrev for litt siden om at jeg ikke kom inn på dps for skifte av tabletter på grunn av at jeg brukte benzo mot min angst. Fikk dermed et dårligere tilbud enn andre mennesker. Jeg har fått xanor og valium av psykiatere. Tåler ikke ssri og reagerer veldig negativt på ad. Benzo hjelper meg til å ha et liv. Bruker 1 mg xanor og 10 mg valium. Har brukt dette i mange år. Nå er benzohetsen så sterk at jeg får angst. Å ta fra meg disse preparatene vil si å ta fra meg livet. Det er ikke mer enn 3,5 år siden jeg fikk tilbud på samme dps poliklinikken om å bruke 3 mg xanor, å kutte ut valium. Jeg vet jeg er avhengig og godtar det, det er mange mennesker som må ta sine daglige tabletter mot andre lidelser. Jeg tar min daglige dose mot angst. Jeg reagerer fryktelig på å seponere c -preparater... Hva da med B. Jeg orker ikke tanken engang. Og har null tro på at angsten vil forsvinne om jeg på en eller annen grunn må av dem. Du skrev engang nhd , riktignok for noen år siden at jeg ville fått xanor av deg og. De som har panikkangst og ikke tåler ssri, var beriktiget til å få dem het det for 7 år siden. Jegfikk panikklidelse og sosialangst av ssri, har sterk somatisert angstlidelse som gjør at jeg må holde sofaen to tre mnd hvert år på grunn av svimmelhet. Hva med oss.... Som allerede er avhengig og blitt gitt disse preparatene ? Skal vi ikke få dem mer. Min nåværende fastlege skriver de ut til meg, men han slutter om et par års tid. Kan jeg da risikere å ikke få disse tablettene... Hvem andre plager det enn meg at jeg er avhengig. Er hverken sklv eller trøtt. Fikk og beholde førerkortet av fylkeslegen med denne dosen benzo... Riktignok for ett år av gangen. Har gått i terapi i 7 år tilsammen. Sist 3 år sammenhengene... Hjelper ikke på meg. Gikk og i terapi for 20 år siden med 5 mg valium daglig bruk... Det hjalp ikke da heller. Tror ikke jeg er motakelig.mså hva skal jeg da gjøre hvis jeg ikke får mine angst medisiner.....ligge på sofaen hele året? Benzohetsen skremmer vettet av meg.... Trodde ikke en lege kunne ta fra meg noe en psykiater har gitt meg... Og tre psykistere har tilbudt meg... Det var det de sa... Da jeg spurte ved siste tilbud for tre ig ett halvt år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...