Gå til innhold

Symptomer på ADHD hos kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 30 åra, var en gang hos privatpraktiserende psykiater, han spurte meg etter to timer om jeg hadde tenkt på ADHD. Jeg vel veldig opptatt av om jeg er bipolar. Han sa at det er jeg helt sikkert ikke. Hvordan kunne han vite det etter så kort tid? Har jo mye bipolaritet i slekta.

Hadde rett og slett dårlig kjemi så har ikke vært der noe mer. Går i annen beh nå, men de vil ikke gi meg noen diagnose:(

- Hva er hovedsymptomer hos voksen kvinne?



Anonymous poster hash: 45491...d8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel de samme som for menn? Søk på symtomer ADHD. Ut fra det jeg kjenner til er det urolighet, og at man føler behov for å være veldig aktiv. Men jeg har også hørt om innadvendt ADHD hvor man er mer opptatt av indre tankevirksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...