Gå til innhold

Hvor lenge bør man tåle fest og musikk i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bor i blokk. Har alltid vært relativt stille og rolig nå. Nye naboer flyttet nylig inn. Nå har de fest. Ungene våkner og får ikke sove. 

 

Sameiets regler sier at det skal være stille etter kl.23 i helgene. Man pleier å henge opp nabovarsel hvis man unntaksvis skal he en fest lenger.

 

Kan jeg gå og be dem skru ned musikken da (det er fullt av folk der) nå når klokka er 23?

 

 



Anonymous poster hash: 9b2b4...6ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor i blokk. Har alltid vært relativt stille og rolig nå. Nye naboer flyttet nylig inn. Nå har de fest. Ungene våkner og får ikke sove.  Sameiets regler sier at det skal være stille etter kl.23 i helgene. Man pleier å henge opp nabovarsel hvis man unntaksvis skal he en fest lenger. Kan jeg gå og be dem skru ned musikken da (det er fullt av folk der) nå når klokka er 23?   Anonymous poster hash: 9b2b4...6ae

Det kan du gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bor i blokk. Har alltid vært relativt stille og rolig nå. Nye naboer flyttet nylig inn. Nå har de fest. Ungene våkner og får ikke sove. 

 

Sameiets regler sier at det skal være stille etter kl.23 i helgene. Man pleier å henge opp nabovarsel hvis man unntaksvis skal he en fest lenger.

 

Kan jeg gå og be dem skru ned musikken da (det er fullt av folk der) nå når klokka er 23?

 

 

Anonymous poster hash: 9b2b4...6ae

 

 

Du kan jo drøye litt til, men er det ikke stille innen kl 24 kan du i hvertfall klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er ikke veldig kjip da altså? Det er jo første kveld av juleferien (for dem som går på skole ihvertfall). Men det er veldig frustrerende å ikke få sove....



Anonymous poster hash: 9b2b4...6ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg er ikke veldig kjip da altså? Det er jo første kveld av juleferien (for dem som går på skole ihvertfall). Men det er veldig frustrerende å ikke få sove.... Anonymous poster hash: 9b2b4...6ae

Nei du er ikke kjip. Du har unger å ta hensyn til, og de skal kjenne til ordensreglene. Men vær blid, høflig og saklig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...